Film: Hur man kör gta i verkliga livet!

Crxkoffe
16 januari 2013 · 847 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=WZIp4ftT … r_embedded

Hittade denna videon idag, helt idiotiskt att köra så bland folk men drifta har har gjort mer än 1gång,eller vad tycker ni?

Hoppas denna videon funkar bättre! smile

Senast redigerat av Crxkoffe (16 januari 2013)

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Nybergrobin
16 januari 2013 · 2 382 Inlägg

Crxkoffe skrev:
http://<förbjuden referens>.se/out.php?id=72211

Hittade denna videon idag, helt idiotiskt att köra så bland folk men drifta har har gjort mer än 1gång,eller vad tycker ni?

Den funkade juh bra.... tongue

Noart Cykelhatande yrkeschaufför.
16 januari 2013 · 241 Inlägg

Hade någon i stan kört sådär så hade det ramlat ner en del kemikalier i bensintanken...

Gulo KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
16 januari 2013 · 51 Inlägg

En del människor saknar helt respekt för andra med människor en kula är han värd ialf

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!
Volkswagen Multivan "Boombox" (2018)
Volkswagen Polo gti "Ginger Efter min mamma R.I.P" (2009)
Crxkoffe
16 januari 2013 · 847 Inlägg

Gulo skrev:
En del människor saknar helt respekt för andra med människor en kula är han värd ialf

ja, han bryr sej ju inte om sina medtrafikanter, han kör ju bra men på väldigt fel ställe

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 januari 2013 · 14 060 Inlägg

Visst är han duktig på det han gör men samtidigt en idiot som håller på mitt bland människor och bilar i stan.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
BudgetDunkaren Osponsrad
16 januari 2013 · 1 631 Inlägg

Hade han kört så i min stad, så vette fan om inte man slängt en stor jävla sten mitt i framrutan för han.. Jävla idiot och ligga så inne bland bilar och folk. Han riskerar ju livet på folk !

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Aga_Diff Bärs!
16 januari 2013 · 3 456 Inlägg

Vettemannen skrev:
Visst är han duktig på det han gör men samtidigt en idiot som håller på mitt bland människor och bilar i stan.

/Benny

Spelar ingen roll hur duktig han är, det är "medelsvensson" som blir "farlig" i det här sammanhanget...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
te_wik Forummoderator
16 januari 2013 · 12 813 Inlägg

Den killen borde se bla detta klippet.. (Känsliga tittare varnas!)






Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (16 januari 2013)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 januari 2013 · 14 060 Inlägg

te_wik skrev:
Den killen borde se bla detta klippet..






Mvh Tommy

FYFAN va många riktigt otäcka smällar. Tyckte mig se att det var en hel del från Rumänien.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
te_wik Forummoderator
16 januari 2013 · 12 813 Inlägg

Vettemannen skrev:

te_wik skrev:
Den killen borde se bla detta klippet..






Mvh Tommy

FYFAN va många riktigt otäcka smällar. Tyckte mig se att det var en hel del från Rumänien.

/Benny

Kanske inte direkt lämpligt att posta, mycket otäcka smällar som sagt och det är nog några som fått sätta livet till under dessa klipp. Men folk behöver få upp ögonen och förstå att även om man själv kör lugnt och fint så kan olyckor hända blixtsnabbt, och för folk som kör som i första klippet ökar den risken rejält!



Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (16 januari 2013)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Slash Saabifierad
16 januari 2013 · 2 026 Inlägg

Han är iallafall något säkerhetsmedveten då han verkar vara den enda som har halvljuset igång tongue Vet att jag sett en film ifrån USA med en person på en CBR600RR som kör som en galning och givetvis har han helljuset igång för tänk om något skulle missa honom, det tycker jag är tvättäkta dubbelmoral att man å ena sidan inte respekterar andra eller sig själv å andra sidan har man någon form av respekt för andra och sig själv tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
BudgetDunkaren Osponsrad
16 januari 2013 · 1 631 Inlägg

te_wik skrev:
Den killen borde se bla detta klippet..






Mvh Tommy

Mmm precis vad jag ville se. massa död !

Men jag ser dagligen omkörningar där föraren i princip sniffar på pärleporten.

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 januari 2013 · 14 060 Inlägg

BudgetDunkaren skrev:

te_wik skrev:
Den killen borde se bla detta klippet..






Mvh Tommy

Mmm precis vad jag ville se. massa död !

Men jag ser dagligen omkörningar där föraren i princip sniffar på pärleporten.

Det var ju mycket halt på många platser och eftersom jag upptäckte att mycket kom från Rumänien kanske man kan mistänka att det i många fall bara var sommardäck på vissa bilar. Många oskyldiga fick nog sätta livet till. I vissa fall så var det ren klantighet även från gångare som bara klev rakt ut framför bilarna. Men likväl så är det ändå väldigt dramatiskt. Vissa bilar började brinna. Näe, USCH vilka hemska bilder det var.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
SubmergedPotato Nullzwei!
16 januari 2013 · 60 Inlägg

Stackars bil... Sånna som honom ska inte ha såna där fina bilar, varvstopp kan han köra på sin moped där han hör hemma.

Volkswagen EOS "Airlift Performance" (2007)
Volvo 164 "Pappas" (1973)
siiimooon Påstängd
16 januari 2013 · 1 194 Inlägg

Visst, han körde riktigt bra och verkade ha rätt bra kontroll, men ett par gånger var det väldigt nära..
Skulle gärna se han på en bana, men i trafiken sådär, nej tack!

Sen borde han lära sig att man inte måste ligga på varvstopp hela tiden, jag tror faktiskt bilen orkar ändå!

Mack855
16 januari 2013 · 1 354 Inlägg

B*gen mitt i vägen som polarn brukar säga. Skämt å sido inte inne i stan då är det inte okej. Skönt ändå att dom flesta av våra medtrafikanter kör som vissa skulle säga- kärringar. Det glädjer mig, glädjer mig också att de flesta som vill leka så gör det på en stor parkering när butikerna stängt och ingen som inte bör eller vad man nu ska säga finnas i närheten finns i närheten. Tack ni som leker på sådana platser för att ni tänker på både eran och våran säkerhet när ni inte är på banan! smile

Gronwalls
16 januari 2013 · 1 808 Inlägg

Idiot säger ja bara

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Gronwalls
16 januari 2013 · 1 808 Inlägg

te_wik skrev:
Den killen borde se bla detta klippet.. (Känsliga tittare varnas!)






Mvh Tommy

Idioter det finns till folk

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Crxkoffe
16 januari 2013 · 847 Inlägg

0:30 haha precis den tråden jag gjort om ljuskombination vilken kombination som e olaglig tongue

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang