Aquilla skrev:
Evildan skrev:
Avskyr just E34, bla för busskänslan i rattvinkeln och den stasiinspirerade stela trista designen.
vafan... busskänsla i ratten? en M5 har inte ens samma styrväxel som en 520/525/535 så det kan du ju glömma! och vad är en stasiinspirerad trist design? snacka om design ska man inte börja göra om man åker prius

men iofs är den allt annat än stel, trist och manlig!
1. Klarar du av att "hata" andras fordon får du helt enkelt tåla att alla faktiskt inte gillar lika bilar utan att förnärmat busa ut.
2. Busskänsla, du vet när ratten har en tråkig vinkel, det beror ingenting på vilken styrväxel som är på just den aktuella bilen utan på vinkeln ratten har ut ur panelen, förstår du nu? (du behöver knappast förklara för mig de skillnader det är på en M5 och den ursprungliga intetsägande familjebilen, jag har vid många tillfällen kört de flesta modeller av E34 och en mängd BMW i synnerhet, därav min åsikt.)
3.Stasiinspirerad design: Grått tråkigt, stelt, utan känsla för estestik osv.
4. Vad jag kör hör inte hit, du har nog missat hela trådens innebörd. Även om en Prius är på alla vis en mycket bättre
bil (dock inte juvenil potenshöjande leksak) än M5.
5. Är man tillräckligt mycket man behövs inte en så kallad "manlig" bil som du troligtvis anser att den i grunden förklädda familjebilen du har är.
Nu bröt jag själv mot kodexen att svara upp i tråden men ansåg att det behövdes för att göra mitt inlägg förstått, har Aquilla några mer funderingar är han givetvis välkommen till min gästbok eller Pm om det är ett känsligt ämne detta med att inte alla älskar Bayerska kälkar.
För att göra detta något så när korrekt lägger jag ut en annan "bättre bil"
(bagageutrymme, reparationsbehov/kostnader, 2a handsvärde, totalekonomi, risk för att få den repad på gatan nattetid osv)
än E34 sedan för er att få er glada pågar att hata lite, även om den är svår att ogilla om just en E34 sedan är måttstocken för något som är bra
(den gediget bilkunniga märker givetvis direkt att det är en topoftheline modell med lackerade speglar, dörrhandtag, låscylinderkåpor samt dimljus och även centrallås vilket iofs inte syns på bild)![https://www1.garaget.org/archive/105/104261/188093/188093-1756628.jpg]()