Hur f....n plockar man av en radpump på en w124 300tdt? Har stora problem med min pump Då deb vägrar att starta. Pumpen får diesel men skickar inte det vidare till spridarna ?
Det går in i pumpen men sen händee det inte mycket mer. Det som hände var att gasen hängde sig.. försökte att bromsa ner den men elda Bara upp bromsarna Fick stopp på een och stängde av den på nyckeln å då sjönk varvet ner till 3000 varv sen skena Den iväg till ca 7 000 varv? Men varvstoppet ligger på 5 500 varv annars? Hoppade ut och stängde av han på stoppen tof ett tag innan den stanna. Sen nu går det ej att starta den:/
Det går in i pumpen men sen händee det inte mycket mer. Det som hände var att gasen hängde sig.. försökte att bromsa ner den men elda Bara upp bromsarna Fick stopp på een och stängde av den på nyckeln å då sjönk varvet ner till 3000 varv sen skena Den iväg till ca 7 000 varv? Men varvstoppet ligger på 5 500 varv annars? Hoppade ut och stängde av han på stoppen tof ett tag innan den stanna. Sen nu går det ej att starta den:/
Okej. . Är mycket tacksam för allq svar och ja det är svårt att veta på rak arm vad Det kan vara för fel så alla svar är betydelsefulla. .
Idag hittade jag en svart vakuumslang bakom tändningslåset som bara hängde löst Såg att den kom från sidan på pumpen från en "manik" Sitter ju en bränslelyftpump på sidan av pumpen pch bredvid den sitter där en fyrkantig "manik" som jag inte har en aning om vad den har för funktion ? Och denna svarta vakuumslangen går in på sidan på denna "manik"?