Verkligen ett udda bygge! Gillar detaljerna med handtagen på utsidan att den färgade vinylen går ihop med den svartvita. Men va säger frugan om att hennes dildo blev växelspak då?
Verkligen ett udda bygge! Gillar detaljerna med handtagen på utsidan att den färgade vinylen går ihop med den svartvita. Men va säger frugan om att hennes dildo blev växelspak då?
hon blev så sur så hon drog
Va fasen, har ho ingen humor tanta!
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Trodde det skulle vara enkelt att bara stoppat dit mina H7 lampor, men efter lite letande så fanns det adaptrar! Lampor, adaptrar och lite smältlim så löste det sig!
Original hållaren
Bra tekniker får alltid saker över!
Efter lite pyssel så fungerar det! Självklart så ska man montera kontakten för spänningen fel väg! DOH!
Fortsätter med lite ljud så man har en sportmössa till chans att få ordning på framsystemet!
Kabeldragning igen! Argh!
Tanken är att den ska sitta där i hålet!
Tillverkat en liten låda! Hittade ingen tunnare spillbit!
Kabeldragning till processorn. Blir till att snygga till lite senare!
Röda bromsok! Samt montering av spacers bak, 10mm börjar vi med idag!
Passform, njae! Snart så!
Så ja! det tar sig!
Dom röda oken igen!
Början att bygga avgassystem! Bort med lite onödiga saker! Dragöggla och dragkrok! Känns som både hängsler och svångrem! Sedan kör man Opel så liten risk att man får bogsera någon! Större risk att man själv blir bogserad!
Känns lite vemodigt att ha dessa ståendes! Har inte hittat någon bra lösning att få fast dem i bilen! Bältet sitter fast i original underredet och då menar jag bägge sidor på bältet!
Antingen så bygger du om orginal stolsfästena. Annars så finns det gängade brickor att köpa på Mekonomen där bulten till bältet ska gå att gänga i. Ska vara helt okej att borra hål i t.ex golvet och sen lägga brickan på undersidan och gänga fast bältet i den. Så gör dom i rally, rallycross och folkrace mm. Går även göra så i ombyggda fordon, var godkänt i farsans 740 i alla fall.
Dock så tycker jag det ser lite löjligt ut med dom stora fälgarna och dom små bromsskivorna och oken. Så jag tycker du ska byta till större skivor om du kan:)
Annars ser ju allt riktigt coolt och bra ut:) Sportstolarna såg riktigt härliga ut.
zemet: Byta bromsar! Tanken har aldrig slagit mig men kanske det! Borde ju vara enkelt att skruva över från en annan Opel! Borde ju finnas någon med lite större skivor!