haha älskar er som hatar det "fula" eu märket. hur gör ni med körkorten,pass m.m som oxå har den symbolen
Körkortet har jag gömt djupt nere i plånboken och passet ligger hemma i en låda
haha de förstårs och ni andra som skrev innan. men jag läste lite allmänt muppiga kommentarer innan jag skrev
folk som skulle köpa nya skyltar kapa dom så de blir ogilitiga beställa backup för att de skulle slutas göras utan märke så att de skyltarna som sitter på bilen är olagliga och ogiltiga m.m i och med att de hatade de fula märket då tänkte jag att då kanske de sitter opererar på körkorten digitala färdskrivarkorten passen m.m
Motorcyklarna kommer få skyltar fram med... skit fult
dröjer hur länge som helst innan det ens kommer komma igenom. är väl 3e gången de försöker? Samt att deras argument inte håller för 5 öre då vi ej har ägaransvar för trafikböter. P-böter är en annan sak visserligen
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Beställde nya till nya bilen idag, våga vägra EU-skyltar!
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum
Nuvarande fordon: Opel Rekord E -79, Volvo 940 GL -94
Ex: Volvo 740 SE -92 (såld)
Köpte hem ett par till min för en månad sedan. Sitter nästan nya på, men de är borrade och det går inte för sig när bilen sen ska bli i toppskick.
Håller med dig, det ser ju snyggare ut utan hål!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Jag har ett par oanvända utan EU-märke i garaget. Undrar om man kan sälja dem vidare sen efter nyår? Jag kunde ju inte använda dem eftersom de var för korta så att säga. Hmm. Man kanske ska slänga ut dem på ebay?
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Jag har ett par oanvända utan EU-märke i garaget. Undrar om man kan sälja dem vidare sen efter nyår? Jag kunde ju inte använda dem eftersom de var för korta så att säga. Hmm. Man kanske ska slänga ut dem på ebay?
Följer bilen med då eller??? Hahaha!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Följer bilen med då eller??? Hahaha!!!
/Benny
Självklart! Om priset täcker en P5B!
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.