riktigt grymt bygge det här tycker jag följt det ett bra tag gillar den diskreta breddningen också, precis lagom så det inte syns så väl och det du sa om ett svart fält mellan bakljusen tycker jag absolut du ska ha, jag hade det på min senaste 740 och det är riktigt snyggt mattsvart vinyl funkar fin fint till det skulle jag tro
riktigt grymt bygge det här tycker jag följt det ett bra tag gillar den diskreta breddningen också, precis lagom så det inte syns så väl och det du sa om ett svart fält mellan bakljusen tycker jag absolut du ska ha, jag hade det på min senaste 740 och det är riktigt snyggt mattsvart vinyl funkar fin fint till det skulle jag tro
Tack så mycket! Jo, hade först inte tänkt bredda, men då hjulen kom på så var det bara att ge vika Är själv mycket nöjd, för att vara första gången man ger sig på karosseri modifikation! Vi får se hur jag gör med bakdelen, tog en bild nu ikväll, är riktigt fin bara som den är nu då man fått dit bakstöten och fått en helhetsbild
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.