Efter många om å men från dina följare så är de nu nöjda, jag håller med om att detta här blev bästa utvägen för dig! Ser sjukt mycket bättre ut än dina tidigare förslag. Gillade även att du vågade vara ödmjuk å lyssna på olika förslag. Bara att lämna grillen nu å sätta fart med resten av bilen!
Jo, men de är ju kanon att få höra att man kanske är lite för lat ibland Är ju riktigt roligt att få höra både positiva å negativa kommentarer, i detta fall fick det ju mig att få tummen ur snabbt
gillar din bil, ngn jag inte vill möta vid ett röljus.. jag tycker du skall ha biltemas plastkapslar till hjulen då e de en riktig gubb-bil kanske ett par gula varsel-ljus under kofångaren med....
Kan inte göra annat än att instämma med tidigare talare. Ser riktigt bra ut nu!
-------------
sleepyoh: Det är kul när folk engagerar sig tycker jag med. Det är själva poängen med forumet, att folk ska kunna engagera sig i ens projekt och komma med tips, smakråd, hjälp och idéer. Tycker i alla fall jag.
Dessvärre verkar många tycka tvärt om, att forumet är något slags ställe där man kan skriva och skryta om sitt projekt och om någon kommer med kritik eller idéer så är det fyskäms och helt sjukt hur man kan lägga sig i. Det är en tråkig attityd, mycket skönt att TS inte är en av dom. Tycker man som beskrivet här så är det nog bättre att skriva i en blogg där kommentarsfunktionen är avstängd, eller på en privat hemsida där inga andra användare finns...
gillar din bil, ngn jag inte vill möta vid ett röljus.. jag tycker du skall ha biltemas plastkapslar till hjulen då e de en riktig gubb-bil kanske ett par gula varsel-ljus under kofångaren med....
Trevligt! Mjae, 300 sughästar bör ju mata på rätt bra från början till slut Kommer nog köra lite olika stuk på den beroende på hur jag känner