Tycker också du ska behålla vadderingen på. Är som att slå huvudet i en sten annars om det skulle hända ngt.
Var du tvungen att ha bur eller hur kommer det sig att du monterade det?
Nu har du inte riktigt hängt med tror jag Buren satt redan monterad i den tomma karossen jag köpte.. Tyckte den var så seriöst gjord så jag inte ville kapa bort den :
Men det är inget krav på buren, utan du kunde likagärna ha skippat buren och kört med baksäte osv(om vi bortser ifrån att buren redan fanns vid köp, alltså)?
Men det är inget krav på buren, utan du kunde likagärna ha skippat buren och kört med baksäte osv(om vi bortser ifrån att buren redan fanns vid köp, alltså)?
Precis, inget krav alls Men den var som sagt så seriöst gjort så hade inte hjärta att slakta den
Tycker också du ska behålla vadderingen på. Är som att slå huvudet i en sten annars om det skulle hända ngt.
Var du tvungen att ha bur eller hur kommer det sig att du monterade det?
Nu har du inte riktigt hängt med tror jag Buren satt redan monterad i den tomma karossen jag köpte.. Tyckte den var så seriöst gjord så jag inte ville kapa bort den :
Säkert jag som är petig, men jag hade velat ha det enhetligt... Men visst, det är inte fult och annorlunda är det ju..
Jag håller med ovanstående. En-färgat ser bäst bäst ut Och personligen avskyr jag rött i instrumenthusen Visst, rött sägs vara snällt mot ögonen, men jag gillar't inte Xenon-vita LEDs ser annars jäkligt bra ut Ger ett frächt intryck och bra synlighet utan att vara ansträngande som t ex blått
Tycker också du borde sänka styrkan på extra-mätaren - den lyser ju som värsta ficklampan! Min turbo-mätare är f.ö. likadan, men den är monterad under stereon så den stör inte så mycket.