Growe skrev:
ett toppbyte till en 531:A och vx3kam ger en ökning från 116hk till 131hk.
ingen raket bil men skillnad iallfall.. monterar du dessutom en styggare kam tex K-kam så hamnar du runt 140hk
ihop med extraktor och ett bra avgassystem. alltså inga raka rör utan lagom. så är du uppe i 150hk
efter det så får man börja riva maskinen
eller göra något med sprutet.
orginal cuparna plockar 170hk ungefär med orginal grenrör när man max moddar den enligt reglementet.
så dom går att få liv i men det börjar kosta..
250-270hk med 16v topp och 2.9liters veven bör inte vara ett problem med förgasare och e85

beror på hur mycket pengar man har på fickan..
Och sen sitter man med en sur 740 med 150 hk (om ens det) snarare 130, som man har lagt lika mycket pengar på som man kunde köpt en bil med betydligt många fler hästar.
Senast redigerat av marven (31 oktober 2013)
You can't B serious, oh K