Fuskdump??

tottnass Audi | Nybilar
12 juni 2005 · 51 Inlägg

Finns det något som heter fuskdump? Går det att ordna en dumpventil på en bil utan turbo?

// Tottnass
mrcelica
12 juni 2005 · 1 639 Inlägg

Finns enhet med högtalare som efterliknar det pre-pubertala dumpljudet..

Men har svårt att tänka mig något mer pinsamt dock !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
tottnass Audi | Nybilar
12 juni 2005 · 51 Inlägg

hahahaha ok! var bara tvungen o veta smile

// Tottnass
Dotte funderare...
12 juni 2005 · 83 Inlägg

Hmm... Vad ska nu deta vara bra för då?? Men visst allt går ju o ordna... Ett alternativ är ju turbokonvertera då får du ju lite mera effekt o pys ljudet på köpet.... Sen så kan du ju ha en dykflaska med trycktluft och en snabbtömmningsventil i motorutrymmet som du aktiverar med en knapp vilket i så fall ger ett dumpliknande ljud..... Jag tycker nog att du ska skaffa en turbobil o leka med istället.........

BMW 535d (2008)
Semifreak
12 juni 2005 · 98 Inlägg

Totte.. du får köpa A3 1.8T ist helt enkelt för en 1.6a tongue. Då räcker det ju med öppet filter så får du dumpljud.. Men iofs kommer jag ändå att köra ifrån dig wink

tottnass Audi | Nybilar
12 juni 2005 · 51 Inlägg

Hehe nu är det ju så att jag har inte köpt en A3 1,6 utan det har du missförstått..jag undrar bara om det finns fuskdump :p

Dessutom vet du att jag alltid har möjlighet att köra ifrån dig om jag vill wink

Senast redigerat av tottnass (12 juni 2005)

// Tottnass
Germax
13 juni 2005 · 12 086 Inlägg

Asså.. igentligen borde dte ju bara va att montera en dump på bilen.. ända skillnaden är att man har en lufttub ist för tryckröret.. som inte finns på en sugmotor. För undertryck efter spjället uppstår ju på en sugmotor oxå. Kanske inte funkar i verkligheten me det vore ju lite ballt! lr nördigt..smile

Sharky
13 juni 2005 · 10 287 Inlägg

Att alla ska tjata så förbenat om dump.
Montera extern wg på era turbobilar och dra röret från wg direkt ut under bilen.
Med duktigt laddtryck och manlig wg så blåser man brallorna av folk som går på trottoarer...

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
MrTurbo Better than God \o/
13 juni 2005 · 1 882 Inlägg

Köp en "fusk-intercooler" och "fusk-bromsskivor" samt "fusk-sidepipe" med så är FUSKBILEN komplett...  he he  smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
ventohuan Fartdåre!
27 juni 2005 · 592 Inlägg

Det ska finnas elektrisk dump att köpa. Dock kanske inte i sverige än. läste detta i en tysk biltidning för ca 1 månad sen.

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
kIM0h
27 juni 2005 · 126 Inlägg

Att sätta dit en vanlig dump på en suggis funkar inte.. det blir aldrig över tryck i en suggis, men sen finns det säkert något elektrisk skit man kan köpa. inget att föredra. så sälj bilen du har och köp en med turbo om du nu är så k** på dumpljudet smile

9-5 aero
Saab 9-5 Aero "WT-R" (2006)
TS_quattro fyrkrafsare
27 juni 2005 · 1 443 Inlägg

glöm hela idén bara, det är fanimej LÖJLIGT! och det är bara förnamnet

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
oscaro
28 juni 2005 · 13 Inlägg

patetiskt

TT-Avant
28 juni 2005 · 6 851 Inlägg

Skaffa en turbo och sätt en redig dump ist..!!

Saab 9-5 kombi 2.0t "Black Core" (1999)
jockoboy
28 juni 2005 · 1 Inlägg

Har aldrig hört talas om någon "fuskdump" men själv får man ett litet pysande ljud från filtret när jag släpper gasen så, tryck in den luften i ett sug rör på något sett o en visselpipa på de kanske du får dig en fin "fuskdump" big_smile

Senast redigerat av jockoboy (28 juni 2005)

Honda | Den som Vtec har, han kör med låtsas bar!
Scratch
29 juni 2005 · 719 Inlägg

trim suggis bilen och ha ett öppet filter så får du ett redigt sug ljud när du gasar wink skulle vara mkt fetare att höra när motorn suger in luft när man trycker på gasen än att man hör ett pys när man släpper den ;D

live free, die young.
sleepless Hård skalle
1 juli 2005 · 229 Inlägg

BILAR UTAN TURBO SKA INTE PYSA ! ! !

All on... ...full out!
Semifreak
15 juli 2005 · 98 Inlägg

Hm.. Var enda saab som åker runt åker och dumpar.. Har tröttnat så förbannat så jag säger bara. När inte en återcirkulerande dump räcker till då kan du sätta in en öppen.. wink

tottnass Audi | Nybilar
15 juli 2005 · 51 Inlägg

God damnet!! jag vill bara veta om det finns något som heter fuskdump!!!

// Tottnass
ogio www.rallyshop.se
15 juli 2005 · 551 Inlägg

Hmm, skulle varigt kul om det fanns som man kunde koppla till varvtalsregulatorn eller ngt. Skicka en länk på en fuskdump till mej när ni vet...
De som säger att mobility har! Kan det vara denna?
http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1226005182

Det är ju en vissla???

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT
Volkswagen Golf VR6 "VR6 - OGIO -" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang