KEEP
CALM
BECAUSE
I`M
BACK
Okey, inte riktigt helt tillbaka, men sommaren närmar sig och jag får komma hem till bilen och garaget
En månad kvar!
Det betyder som ni alla vet: en hel del skruvande. Planerna för sommaren är många, nya fälgar och däck, laga rost och lacka bilen. Det värsta med att plugga på annan ort är att du hela tiden funderar på vad du ska göra med bilen och nu har jag strukturerat upp allt och vet exakt vad jag ska göra.
Jag har inte bara planerat de här åtta månaderna jag varit borta, jag har dessutom råkat köpa lite delar 
Ja, ni vet att jag kör med B16a2 motorn 160 vilda hästar. Vad kan vara bättre än det?
Jo men det är klart, allt över 160 hästar måste ju vara bättre. Därför blir det nu till att trimma lite.
Plockade upp några nya kammar

Inte vilka kammar som helst, utan ett par Skunk2 pro1 +

Typ 15-20 extra hästar. Vi får se. Men de här kammarna vill ju ha lite extra godis som bättre ventilfjädrar och titanium retainers. Så det råkade bli en färdigbyggd P72 topp (B18c4 alltså)

Ursäkta den dåliga bild kvalitén.

Inte helt fel
fick även med några arp skruvar och ett insug som passar toppen

För att få detta att lira har jag också plockat upp en chippad ECU. Jag är inte helt hundra på vart detta kommer sluta, men jag lovar att sommaren kommer bli väldigt intressant. Vi syns igen om en månad
Tills dess, ha de bäst