För mig ser detta ut som fog kanter från gjutningen av toppen,
Aha! Det lät inte helt fel. Kan nog vara det eftersom jag ser liknande på bilder från google
gjut skarvar är de sen de dära me att de ser ut som någon börjat porta är så på alla toppar iaf alla dom ja revit av när ja skruva volvo som mäst engång i tiden
Aha! Det lät inte helt fel. Kan nog vara det eftersom jag ser liknande på bilder från google
gjut skarvar är de sen de dära me att de ser ut som någon börjat porta är så på alla toppar iaf alla dom ja revit av när ja skruva volvo som mäst engång i tiden
Hej, har du nåt förslag på en vettig bakaxelupphängning som inte blir lika dyr som fyrlink att fixa till 240-740? Tacksam för förslag.
Tjenare! Det finns något som heter K-link men tror det blir ungefär samma pris på det som 4link. Eller hur menar du?
Min tanke var alltså om du har nåt förslag på en stabil upphängning som man gärna kan fixa själv eller inte är så dyr att köpa, skulle vilja ha 4-link till min 740 men de är så dyra
Efter att pajjat min första 180 graders Nuke böj så blev det att köpa en ny och göra ett nytt försök. Fixade slangen samt börja pressa efter ett tag så började det gå lite trögt och då tänkte jag, perfekt nu blir det tätt och bra runt slangen....... och vips så gick själva kopplingen av... Då gav jag upp. Jag lämnar det där momentet till sist.. Kan tillägga att dom där nuke kopplingarna inte är dom billigaste.....
Men på lördag så blir det garaget fest i garaget jag är i. så då blev det lite städning. Kanske ska rubba upp den så den ser lite fräschare ut? Eller ska jag försöka hålla den i den här blekta skicket?
Har inte tagit mig i kragen än när det gäller beställa dämpare bak.. Kanske är klokt att köra bilstein bak samt coilover fram? vill kunna köra drifting och strippen. Eller om man kör coil fram och bak men då får man väl leva på nudlar 14år framöver....