Har monterat bromsar runt om, ska väl dra bromsrör bak till oken, sen borra upp lite för växelspaken eftersom första växeln inte las i, måste nog borra upp hålet spaken går igenom! sen är det kopplingspedalen som ska upp sen är närmar det testkörning tror jag!
Har monterat bromsar runt om, ska väl dra bromsrör bak till oken, sen borra upp lite för växelspaken eftersom första växeln inte las i, måste nog borra upp hålet spaken går igenom! sen är det kopplingspedalen som ska upp sen är närmar det testkörning tror jag!
All right!
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Tjena! Var nu ett tag sedan man la upp en uppdate men det rullar väl på som vanligt när man har jobb och är ute på byn och drick fulsprit = går segt....
Men polaren har som sparkat igång mig nu och hjälpt mig så nu börjar det faktiskt hända lite grejer med bilen!
Avgasrör är färdig byggt och även screampipen är moddad, får se hur det är att köra med screampipe och en 5" japs.... Lär ju ska höras (har vband på screampipen så det bara är att dra in den i avgasröret om eller när man blir less)
Moddade även in kopplingen och kopplingspedalen, vi får se hur det fungerar när vi ska test köra!
"Ny" teknologi
Inredningen sitter även på plats Ska snygga till instrumentpanelen men har känt att det kanse inte är fullt fokus på just det än
Tjenis blir en liten uppdate innan man ska rulla till jobbet.
Blev klar med instrumentpanelen
Hur avgasröret är draget
Rapplar på med laddtrycksstyrningen
Sen fick jag till kopplingen! Så det blev en liten prov tur ivrig som man var. Skulle bara testa att växla till 1an och testa backen. Men när jag kom ut på rakan så hittade jag 2an också Så det resulterade i att huven flög upp
Har lite problem med att bygga upp tryck i bromssystemet... Har luftat hela systemet några gånger nu men det blir inte bra. Pedalen tar långt ner och om jag pumpar upp några gånger så börjar bromsarna ta lite. Har inte hittat några läckage vad ögat kan se och när jag luftar så börjar jag med Höger bak, vb, hf och vf.
Det fungerade kanon när jag ställde bort bilen. Har ju bytt ok och skivor, men får väl fortsätta lufta som en tok. Har i alla fall pratat om en ny mapp tid det blir nog nästa vecka eller så, blir bara en vanlig gatmapp.