PHrnfeldt skrev:
Klart du ska filma när du kör! Så jädra dramatiskt är det inte att köra bil oavsett vad alla försöker inbilla oss

Nah, men folk är ju som dom är

Hur som helst, pojkar och flickor!(?)
Tror minsann jag behöver höra era åsikter så att jag kanske får ett nytt sätt att se saker och ting på...
Såhär är det, jag har hamnat i ett skede där jag i princip kan välja om jag ska bygga ihop bilen och registrera eller ta isär den ännu mera för att renovera först.
Och jag har i princip 2 tankegångar här.
*Om jag sätter ihop den och registrerar så är det äntligen ur vägen och jag kan ta ett par månader för att dels njuta av min skapelse och dessutom se ifall jag behöver ändra på något igen.
Men det känns lite "äckligt" att sätta ihop den igen rostig och ful, och jag måste ändå fixa ett par fler saker "ordentligt" inför bes.
*Om jag plockar isär den så är jag orolig över att jag inte kommer hinna regga den innan slutet av nästa säsong, och det skulle dessutom kännas surt som fan om bes.gubben DÅ säger att jag måste ändra något iaf...
Antar att jag kan regga och försöka renovera innan slutbesiktning, men jag tror man bara har 9 månader på sej, kan dock inte hitta uppgifterna för det igen.
Jag känner olika ifrån dag till dag, haha, hur skulle ni gjort och varför?