Dags för lite korrigering i beskrivningen igen! :) Nu när bilen börjar bli klar utvändigt så börjar jakten på bättre fitment! Samt att det börjar bli dags att kolla över motorn för lite mer prestanda än original, håll tillgodo så... Visa mer
Nu blir de stressigt.. Råkade anmäla mig till att ställa ut bilen på träffen i Trollhättan nu på lördag.. Blir en lång fredag i garaget då jag måste, verkligen måste gå över bilen med både rubbing, polish och vax... Simon Granberg (QviW) och Adam Söderblom (S0derblom) samt Daniel Nilsson (DaaanielNiiilsson) gör mig sällskap!
Satan, saab träff i thn på lördag o.O körförbud på min så nu blev det stress att kasta in oem stolarna o släcka lampan så jag kan köra igenom besiktningen
Satan, saab träff i thn på lördag o.O körförbud på min så nu blev det stress att kasta in oem stolarna o släcka lampan så jag kan köra igenom besiktningen
Är dock Trestad Racing som anordnar! men de lär dyka upp en del!
Är dock Trestad Racing som anordnar! men de lär dyka upp en del!