Dags för lite korrigering i beskrivningen igen! :) Nu när bilen börjar bli klar utvändigt så börjar jakten på bättre fitment! Samt att det börjar bli dags att kolla över motorn för lite mer prestanda än original, håll tillgodo så... Visa mer
Nya delar lagom till löning! Aero bromsok komplett med skivor och klossar! hämtas på torsdag! Samt en aeroratt! Är lite tveksam till den än men kan vara bra att ha liggandes!
Går i tankarna att försöka få flickvännen att köpa en V6:a går de att köra dem billigt om man skulle ha dem som pendlar bil? Hur är de med skatten och försäkring? Betalar 1300 skatt och 616 helförsäkring på min, skiljer de mycket?
Alltså, allt är ju relativt och även hur tung gasfot man har.. V6 i all ära, men de är riktigt dyra i drift faktiskt ^^ skaffa hellre en biopower 2.0T och chippa upp den till 225hk
Betalar 3700kr i skatt och runt 4000kr i försäkring (hel) om året.
Mjo men det blir flickvännen som ska åka i den, blir väl kanske några repor då och då för mig! Får väl givetvis antingen skriva den på min far eller på hennes farsa, är ju inte rimligt att åka den själv..
Är ju inte riktigt samma sak med 2.0t fan ska man chipps upp den i 225hk hamnar du ju på inköpspriset på en v6 med samma förbrukning, visst lite billigare i skatt och försäkring men..
Har optimerat min 2.0T Aero till 225, åk till Robert i Falun är mitt tips.
Alltså, allt är ju relativt och även hur tung gasfot man har.. V6 i all ära, men de är riktigt dyra i drift faktiskt ^^ skaffa hellre en biopower 2.0T och chippa upp den till 225hk
Betalar 3700kr i skatt och runt 4000kr i försäkring (hel) om året.
Mjo men det blir flickvännen som ska åka i den, blir väl kanske några repor då och då för mig! Får väl givetvis antingen skriva den på min far eller på hennes farsa, är ju inte rimligt att åka den själv..
Är ju inte riktigt samma sak med 2.0t fan ska man chipps upp den i 225hk hamnar du ju på inköpspriset på en v6 med samma förbrukning, visst lite billigare i skatt och försäkring men..
Har optimerat min 2.0T Aero till 225, åk till Robert i Falun är mitt tips.
Det fattas ju en bra bit till 250hk som de är original på V6:an.. Plus att ska jag lägga 8000kr på steg två så kan jag spara 8000kr och lägga på skatten på en V6 som går bra ifrån början och sedan kunna spara lite på milen på min vita!
Måste hålla med Asplundarn där.. V6an känns väldigt tung otrimmad. Hade steg1 från BSR i min, en helt annan bil med det! Sjukt tryck i den och snitta 0.84 från Kroatien till Sverige med farthållaren på 140km/h, 4 pers och bagaget fullt. Det ät INTE illa om ni frågar mig iaf. 0.73 liter/mil landsväg från en V6 bensinare klagar man bara inte på
Måste hålla med Asplundarn där.. V6an känns väldigt tung otrimmad. Hade steg1 från BSR i min, en helt annan bil med det! Sjukt tryck i den och snitta 0.84 från Kroatien till Sverige med farthållaren på 140km/h, 4 pers och bagaget fullt. Det ät INTE illa om ni frågar mig iaf. 0.73 liter/mil landsväg från en V6 bensinare klagar man bara inte på
Använder dina ord som argument till flickvännen! ;D
Det är ett bra snitt alltså, min drar ju fan massor om man jämför...
V6'an går att köra billigt om man vill, men man vill inte det körde min sthlm - uddevalla fullpackad till taket i hela bilen på 0,86 och det är ju med tomatlåda
V6'an går att köra billigt om man vill, men man vill inte det körde min sthlm - uddevalla fullpackad till taket i hela bilen på 0,86 och det är ju med tomatlåda
Alltså bara älskar er! Ni lägger fram så Goa argument för att jag ska få flickvännen på min sida! ;D
Var lite överallt efter jobbet igår! Köpte en aeroratt i Borås och åkte sedan vidare för att köpa aerooken samt skivorna i Vänersborg! så nu väntar jag bara på tid till montering!
Alltså bara älskar er! Ni lägger fram så Goa argument för att jag ska få flickvännen på min sida! ;D
haha jo visst men den går att köra på 2,5l/mil också om man vill det så ska man få någon försvarbar ekonomi i en v6'a blir det att köpa ett ägg o ha under gasen
haha jo visst men den går att köra på 2,5l/mil också om man vill det så ska man få någon försvarbar ekonomi i en v6'a blir det att köpa ett ägg o ha under gasen
SKulle låta oken härda lite längre innan montering
Njae, de behövs inte! Målar tunna fina lager torkar fort! Oken är så fräscha så de är bara köra! målar med Biltemas Gula, bara för jag har de på dem i bak!