Rost? Det är la bara lite färg så är det fixat. Det man inte ser har man inte ont av:D Blev jäkligt snyggt med kjolarna och dom nya fäljarna! Keep it up!
Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
Har en Golf III själv som jag vill rusta upp. Ska bli intressant och se hur du lagar rosten, ta gärna bilder och förklara hur du gjorde, för jag måste lära mig de... har samma problem nämligen!
Skit snygga fälgar Grabben! Själv har jag köpt Ace Dino 17"... skit snygga!!! mumma
Tack för alla svar. uppskattas. ja, jag är grymt nöjd. kmr gå på rosten nästa vecka när ja går av mitt skift. Måste även göra en framvagnsinställning snart oxå.. märker d direkt när man kör.
Forsätt och skriv så det finns ngn att läsa sen när ja kmr hem från jobbet inatt
Ja. då håller man på och tvättar och städar bilen. tänkte jag skulle byta regplåt bak och börja skruva. jag hörde *skrap* *knak* *skrap* efter varje varv ja skruva. Min första tanke. ROST. men trodde fan inte att det skulle vara ett jälva råtthål. och det roligaste är att den förra äger måste ha varit fullt medveten om detta hål eftersom att det satt en plåt bakom som man fäste skruven i ist för orginalfästen. Blir så lack..
Tack för alla svar. Kmr nog ge mig på orginalluckan först innan ja sätter ny lucka i huvudet. Är rätt lätt att fixa ändå men känner att jag inte har tid med det eftersom att mitt jobb tar en hel del tid. Men jag är tacksam för svaren och forsätt gärna skriv.. kmr med ny update om en liten stund.
Den sidan va bra.. har letat efter en sådan sida och de va inte farligt dyrt till min merca me:) bilen blev grym me sidokjolen och kommer nog bli grymmare me kjolpaketet senare;) lycka till mvh kimpa
Den sidan va bra.. har letat efter en sådan sida och de va inte farligt dyrt till min merca me:) bilen blev grym me sidokjolen och kommer nog bli grymmare me kjolpaketet senare;) lycka till mvh kimpa
Tackar. jo det tror jag med. längtar till det kmr. nä. nu ska ja åka å jobba.
Idag har det varit tempo. Har börjat rostlaga och har kommit en bra bit en så länge. men nu måste jag vänta på att rostprimern torkar som tar mellan 8-12 tim Men kmr forsätta lite smått en stund till med annat. Bilderna talar för sig själv
Tillfällig lösning för regskylten.
Lite rost det fanns i luckan. kmr att inhandla en ny
Resultat
Polerad
Fin bil. vems e den ?
Tillfälliga pedaler. (inte sättit på den i mitten enu)