vad spelar det för roll ? det är ju bara rostskydd så förmodligen kommer det en skvätt färg över ksa du se
HAHA klockrent svar
haha man tackar man tackar
spraycane du behöver itne va ledsen för alla bilar rostar..men opel har RECORD ( dålig )
ledsen. ja e inte ledsen. haha jo ja vet. har haft opel inom familjen så det har man erfarenhet av.
Kmr att inhandla ny moterhuv, baklucka och skärmar till nästa år när hela bilen ska få en genomgång av lack och hemliga planer. så nu gör ja iordning lite slött inför denna sommaren.
Tänkte jag skulle bjuda på en video idag när ja larva mig lite. men det hela sluta med att jag blev väldigt, väldigt öm om min stackars näsa.. aj aj aj aj.
Kanske bara är så för mig. men man hör bara ljud å så är bilden stilla. men tryck om filmen efter den e klar å kolla om så ska det allt funka.
Tänkte jag skulle bjuda på en video idag när ja larva mig lite. men det hela sluta med att jag blev väldigt, väldigt öm om min stackars näsa.. aj aj aj aj.
jo tyvärr så är det så. Men tänkte jag skulle laga rosten iår lite provisoriskt. så blir det att jag inhandlar nya skärmar, ny motorhyv och ny baklucka till nästa säsong när hela bilen ska få en makeover. denna säsongen ser ja lite som en provapå säsong.
Rostlagningen är iaf klar. och håller för tillfället på att rubba och vaxa hela bilen.. jag hoppas på att jag hinner och orkar sätta på dekalen idag. Får se hur många gubbar vi blir oxå. lite svårt att sätta en dekal på 4m själv. haha
Nu har d hänt en heldel. har hållit igång sen klockan 11 idag.. är helt slut. det som har hänt är att jag har rubbat och vaxat hela bilen. Sättit på dekalen.
Rubbing.
Prov.
Under konstuktion.
Hjälper grejerna lite på vägen.
Om ni jämnför med dom första bilderna så ser ni att dekalen går upp på handtaget och velar. har nu moddat om dekalen för bästa reultat.