Idag har ja börjat montera galler och sidokjolarna. Använde mig av PL400. Hade planer på att montera fram och bakspoiler idag oxå. men tyvärr så var delarna inte färdiga hos lackeraren så det dröjjer tills imorgon om inget drastiskt skulle hända. just i dagsläget så har jag bara limmat fast kjolarna.. kmr att skruva fast dom snart. men var tvungen att få lite mat i magen först.
Provmontering.
Limmade. får extra tryck ifrån tänger på vardera sida.
Idag var kjolpaketet klart. Åkte och hämta det och började sätta igång direkt. Så nu har ja monterat lite snabbt för att kunna borra ut alla hål osv. Kom än bra bit på vägen men nu ska ja snart iväg på arbete.
Bara dit satt.. inte skruvat.
Dom 3 kommande bilder är ett bivis till "Skee" att det går att borra även efter lack. !!!
Ingen lack som har spruckit där. !!
På denna bild ser ni lite svagt att ja har varit tvungen att såga i spoilern för att avgassystemet ska kunna sitta. gick inte att flytta upp dämparen.
Åh så snyggt! Hoppas du har de bra på jobe och slit inte ut dig:P haha
Men är det bara jag som tycker färgerna ser olikaut på korten? men de är ju nylackat.. så det ser väl bara ut så på kortet.. annars får du polera upp bilen lite:P Hoppas du är nöjd me din höjdar bil nu;) mvh kimpa
Åh så snyggt! Hoppas du har de bra på jobe och slit inte ut dig:P haha
Men är det bara jag som tycker färgerna ser olikaut på korten? men de är ju nylackat.. så det ser väl bara ut så på kortet.. annars får du polera upp bilen lite:P Hoppas du är nöjd me din höjdar bil nu;) mvh kimpa
Det stämmer bra. den nya lacken e lite rödare (är samma färgkod) men tror den kmr mattas ner lite om ett tag. men färgskillnaden syns inte så mkt.. bara lite.
__hogberg__ skrev:
en sänkning nu så ä bilen fulländad sen..
Japp. men får bli lite senare. ont om cash nu ett tag fram igenom