Hade samma bekymmer efter me olycka.
Framvagnsinställningen blev felaktig och jag påpekade detta för verkstaden så dom skulle kolla upp det.
Dom lagar yttre skadorna och gör sen en hjulinställning...
Dagen efter jag får tillbaka bilen lämnar jag in den på däckbyte och passar på att kolla under bilen.
Givetvis var en bärarm böjd, vilket jag var övertygad om, för en hjulinställning ändrar inte sig efter en krock om inget blivit krokigt.
Castern var fortfarande felaktig efter deras inställning vilket definitivt kändes när man svängde med ratten.
Efter ett snack med fbolaget om detta samt ett elfels om deras mekaniker inte kunde laga utan skyllde på mig så löste dom allting med verkstaden och dom fick ta tillbaka bilen och byta stag samt göra ytterligare en hjulinställning.
Elfelet skyllde deras expert på var att mina led lampor krävde högre spänning och hade haft sönder en databox. Tog mig 1 timme att demontera fronten, lokalisera felet och laga den trasiga kontakten så vippa funkade allt igen....
Stå på dig! Blir en hjulinställning felaktig efter en krock finns det skador nånstans och dessa ska lagas!