Hybrid_ skrev:
Growe skrev:
Hybrid_ skrev:
Jag lekte nu med timer-funktionen. Den fungerar utmärkt men tyvärr inte som önskat. Man sätter en timer1 som räknar ner när den ska starta och timer2 på samma sätt när den ska stoppa (Timer2 kan stängas av så den går till någon stänger av den)
Fick räkna ut hemma att den ska starta 1600 och stänga av sig klockan 1610. Det fungerade UA. Lustigt nog kan man ställa in start på upp till 99 timmar och 59 minuter i förväg. Den startar på det läge den manuellt är satt i. Termo eller fläktreglering.
haha låter spännande lite som dom där gamla tiduren som satt förr i bilar med värmare i..
tur man kan kolla utan att räkna genom att kolla larmet på telfonen så startar värmaren samtidigt som man går upp 
det är ju som sagt kina skräp. men det betyder inte att det inte är användningsbart för det man får jobba sig runt problemen..
följer en tomte som har tummen centralmonterad delux på youtube från usa som lyckats monterat sån i sin släpkärra som han bor i. och klarar han av att installera den så klarar alla det

Smart! Ska använda den idén imorgon!
ibland har även en idiot tur när han tänker(jag som är idioten för att förtydliga)... jag gråter varje gång jag ställer mitt larm när det står 3timmar 34min eller nått tills man ska upp.. men vem behöver sova liksom

Senast redigerat av Growe (4 januari 2023)
Kör fort så hinner inget hända...