Growe skrev:
Håller med. Sen läser jag hur arga folk är för att dom minsann aldrig går åt sidan. Personligen har jag exakt raka motsatsen till erfarenhet. Av 100 går 90 åt sidan direkt men när det gäller bonntrakoteer och grävmaskiner så kör 0 av 1mijard åt sidan och släpper förbi. Tycker istället att a-traktorerna sköter sig över mina förväntningar det är 15åringar som kör. Jag vet hur jag var som 15åring. Jag tror dock att en del a-traktorförare blir lite forbannade för att bilister är jävla rövhål mot dom i trafiken och därför kanske dom skiter i att gå åt sidan för att en idiot ligger 2cm från dom och tutar och blinkar med helljuset. Det är lite sol man bäddar får man ligga. Jag tackar alla a-traktorförare när dom går åt sidan. Oavsätt hur frustrerad jag varit när jag legat bakom dom när jag är stressad.
Det är mitt fel att jag är stressad inte deras. Derför ska dom inte straffas för att jag är stressad
Absolut, vi ska vara glada att dom sköter sig och håller rätt hastighet än att dom rycker allt vad det heter spärrar och kör i hastigheter långt över deras förmåga! En A-traktor som kör lagligt brukar jag ge nån billängd åt, tjänar ingenting till att ligga i arselet och stressa dom, är inte deras fel att A-traktorer är begränsade till 30 km/h.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."