2542
Sök

sex i bilen

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
23 augusti 2007
JapMax skrev:
MeloveGolf skrev:
Helskinn = sexförbud.....

Vadådå? De som är så lätt o torka av smile

Jag brukar inviga min ford med en brakskit varje morgon, vem behöver stolsvärme lixom smile

HAHAHA!!! Klockrent! Samma här, fast halvskinn. Men finge jag väl in en brud i bilen, så... Ja, man behöver ju bara fälla sätet! wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

43 Inlägg
25 augusti 2007
Men! Ni som säger att det är bökigt att ha sex i baksätet på en E36 coupé har lite fel, går hur bra som helst smile
& det funkar lika bra att ha sex i baksätet på en rutten gammal E30 smile Allt går bara man vill!

Tjejer kan också! ;)

Fordonstekniker
157 Inlägg
25 augusti 2007
Hoppas du inte kör medden taktiken mot din flickvän...
PushedRay skrev:
Svenss0n skrev:
går å knulla kanon i dom flesta bilar. bara å smälla på och pumpa sönder bruden smile

moget ...

De ska vara mer än det verkar;)

212 Inlägg
25 augusti 2007
shiit så många fuckers det finns, undrar hur många som verkligen knullat i bilen hahaha

hur e d med dom som inte knullat i sin bil, när man säljer bilen, e det fördel om man skriver rökfri, djurfri och fittluktsfri....tongue

Sleeper
3 084 Inlägg
25 augusti 2007
bmw530iA skrev:
shiit så många fuckers det finns, undrar hur många som verkligen knullat i bilen hahaha

hur e d med dom som inte knullat i sin bil, när man säljer bilen, e det fördel om man skriver rökfri, djurfri och fittluktsfri....tongue

oknullad big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

58 Inlägg
25 augusti 2007
om man är dvärj så kan det gå i en Rx-7a....... Extra jobb om man har Bride race stol

7th Heaven

586 Inlägg
26 augusti 2007
gick bra i 740n.... fick hjälp med gunget också smile Dämparna är inte som dom en gång har varit, så den fortsatte gunga ett par gånger innan den slutade. tongue

1 120 Inlägg
26 augusti 2007
gillar inte trånga bilar wink

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

8 156 Inlägg
26 augusti 2007
Hmm. Jag är 1.95 lång och väger kring 120kg. Min flickvän är också lång.
You do the math wink
Om man rycker ut framsätena ur en bil så kanske det går.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

407 Inlägg
26 augusti 2007
GurraG skrev:
volvo 940 funkar helt klart.. big_smile

hahah gurra är det bara för att jag har bevisat elelr???

268 Inlägg
26 augusti 2007
har lyckats i en opel corsa -82, inte jätterymlig bil om man säger så!! smile men det gick! ska sägas att jag är nästan 1,90 också! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

1 297 Inlägg
26 augusti 2007
vill inte ha nå kladd i min bil :X står tydligen i lagboken att man inte får ha nå sexuell aktivitet medans man kör.. brukar tjejen säga ^_*

Saab tokig tjej
43 Inlägg
27 augusti 2007
MrTobias skrev:
vill inte ha nå kladd i min bil :X står tydligen i lagboken att man inte får ha nå sexuell aktivitet medans man kör.. brukar tjejen säga ^_*

vilken tråkig tjej du har isåfall wink klart man måste ha sex i bilen.. Hallå finns det bättre big_smile ?? Killar och bilar samtidigt tongue ??!! * roll himmel riket i mina ögon iallafall roll *

*Tk, Max, Sara & Sötnosen <3*

Saabvilde!
1 708 Inlägg
27 augusti 2007
Norde skrev:
Pasi_k skrev:
tjompa skrev:
har ingen tjej så jag satte på bilen istället...

Såg det ut såhär då?

hahahaha bara väntade på att den bilden skulle dyka upp ^^

Har inte Haynes nån typ instruktionsbok där det beskrivs olika ställningar och i vilka bilar och modeller dom passar bäst? har för mig ja har sett en sån på micro iaf ;P

Hahahaha ! Jag satt med och väntade på den bilden big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
27 augusti 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:
gillar inte trånga bilar wink

Så nån supersportbil hade inte vart lämpligt?

399 Inlägg
27 augusti 2007
det gör ont i mitt volvo hjärta att skriva detta men enligt aftonbladet så trivs bögar bäst i en 745. för modligen för att det finns tillräckligt gott om utrymme för att packa bajs:S

VOLVO for life

168 Inlägg
27 augusti 2007
S40 T4 Utanför disco då nöden inte hade någon lag.

Tonade rutor funkar utmärkt så rökarna inte såg in. det var utanför Club Monday lol

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

1 231 Inlägg
27 augusti 2007
hahaha utanför club monday ? big_smile
iskall ju big_smile

905 Inlägg
28 augusti 2007
Irmscher Vectra skrev:
hanning81 skrev:
Bästa bil volvo 855...
Sämsta bil Renault Twingo... Fällda säten, alla möjliga böjningar... Inge bra.

Vadå.. Twingon funkar ju bra! Men man måste nog vara lite vig.. tongue
Den fick 7 av 10 i mitt "hyrbilstest". wink Hrmm..
Men Volvo 242, det är lite värre... neutral

funka då i en 142a både fram och bak.

1 944 Inlägg
28 augusti 2007
hitils har jag kört på i alla mina bilar, dock inte invigt 740:in än, men det kommer nog det med big_smile skönast/mysigast va nog i min gammla ford scorpio hgv, stort o rymligt, där kunde man testa en o annan ställning roll wink

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Sök