i min golf var det för trång så fick ta motorhuven:) sen 745an gick det fint i skuffen:) samma med 855an(innan ljudet kom i) kompisens bmw var lite värre:/ samma en annan kompis passat dom för små invändigt...
Har inte invigt nya bilen än, men det har pratats om det. Är lite rädd om skinnsätena bara
Lär väl bli snart
Bildbevis får ni fantisera om.
Haha, skinn är ju bra i sammanhanget. Bara att torka bort eventuellt smörjningsmedel! Var glad att du inte har mocka, det hade nog inte blivit vackert=)
Har inte invigt nya bilen än, men det har pratats om det. Är lite rädd om skinnsätena bara
Lär väl bli snart
Bildbevis får ni fantisera om.
Haha, skinn är ju bra i sammanhanget. Bara att torka bort eventuellt smörjningsmedel! Var glad att du inte har mocka, det hade nog inte blivit vackert=)
Ja, det kan jag tänka mig att det är. Tur att man alltid har såna där servetter i bilen..
Fast lite kärleksfläckar behöver inte vara nåt negativt
i min golf var det för trång så fick ta motorhuven:) sen 745an gick det fint i skuffen:) samma med 855an(innan ljudet kom i) kompisens bmw var lite värre:/ samma en annan kompis passat dom för små invändigt...
Det funkar visst i en polars passat.. inte alls trångt, o jag är ändå två meter.. fast då jämför jag iofs med corollan.. haha
Nu för tiden tycker jag nog mest det är ett jävla mickel o klättra runt i en trång bil.. men jag har nog blivit gammal Sen är jag en sån som gärna vill ha av mig alla kläder och det brukar vara ett helvete att leta rätt på strumpor m.m sen
Chargern är ännu otestad.. synd att jag plockade ut helsoffan fram
Jo vars Ibaksätet och i passargerar sätet + under färd hahaha
Baksätet var inte så gött, Med bältesspännena, Bättre med passargerarsätet Fullt bakdraget och ryggstödet max neråt!
Kan lägga till, Att få BJ medans man kör kan vara farligt, Då man blir lite flummig ibland hahaha + att det är jävligt skämmigt när man hammlar brevid en buss eller annan bil som är högre och alla stirrar förbrilt, För tjejn gör det ju inget för dom ser ju inte ut endå, Men fan va jag skämdes hahaha
I bilen har det vart en gång i skogen, Och en gång på Willys Parkerings Tak haha
Går även gött i framsätet på en golf 2, och mot huven... funkar även i Audi S2 och BMW M535, går även i div E30. ja det har då gått i alla mina bilar iaf=) det är inte för trång, det beror på hur mycket man vill!