Undrar om nån tjej använt växelspaken till annat än just för att växla med...hmm...YACK!!!
Haha... Vet en kille som vid en rejäl krock fick växelspaken i mumindalen. Han som körde bilen hittade dom en bra bit ifrån bilen, han flög ut genom vindrutan. Det är absolut inget skitsnack då jag känner båda två.
Undrar om nån tjej använt växelspaken till annat än just för att växla med...hmm...YACK!!!
Haha... Vet en kille som vid en rejäl krock fick växelspaken i mumindalen. Han som körde bilen hittade dom en bra bit ifrån bilen, han flög ut genom vindrutan. Det är absolut inget skitsnack då jag känner båda två.
kan bara säga att om ni ska ha sex i bilen och har helläder så använde nått över sätena för efter ett tag när det immat igen så kommer de va så jääääävla varmt att ligga på lädret så ni kommer glida rund som galna i bilen... tips bara
kan bara säga att om ni ska ha sex i bilen och har helläder så använde nått över sätena för efter ett tag när det immat igen så kommer de va så jääääävla varmt att ligga på lädret så ni kommer glida rund som galna i bilen... tips bara
du glömde nämna fördelarna med skinn....de e lätttvättat! ja hade rysliga problem att bortförklara de mystiska fläckarna i min tygförsedda saab en gång i tiden....
Lyckade framgångsrikt bli riden av X.et i min gammla Miata 91'. på förarplatsen.. gutt att va kort ibland:D.. dock föredrog hon motorhuven efter det hehe.. men inte jag. Rädd om bilen juh..
Baksätet på en Demobil (Mazda 3 sport) va nog det bästa:D ajabaja
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS