Bilder på roliga vägskyltar. (Endast RIKTIGA)

muPee One man army
3 juli 2007 · 23 Inlägg

Kungens kurva i sthlm är lite skojjigt för oss från Balkan, för kurva betyder hora på vårt språk tongue

Kör om mig and it's on punk =o)
slaim Ingenjör & Extremsportare
3 juli 2007 · 140 Inlägg

min klasskompis bor på BÖGATAN

Fartblind extremsportare.
BMW e30 (1990)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
3 juli 2007 · 5 753 Inlägg

slaim skrev:
min klasskompis bor på BÖGATAN

får en känsla av att du säkert brukar mobba han tongue skulle iaf jag ha gjort hehe big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Bubbaman Byfåne
3 juli 2007 · 368 Inlägg

muPee skrev:
Kungens kurva i sthlm är lite skojjigt för oss från Balkan, för kurva betyder hora på vårt språk tongue

Bekant var FN-soldat nere i forna Jugoslavien och så skulle Kungen komma på besök. När dom gör genrepet inför besöket kör "kungens" bil av vägen i en kurva. Blev ett stående skämt och en skylt kom upp där dom kallade kurvan för "Kungens kurva". Lite pinsamt det blev när folk började berätta vad kurva betydde på deras språk.

Robbe
3 juli 2007 · 20 Inlägg

Kåtebol då ? big_smile

Greatsnyggo saabtok
3 juli 2007 · 1 306 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/20436/20410/20436-109630.jpg


kul bild, den sitter i falsterbo (skåne)

Senast redigerat av Greatsnyggo (3 juli 2007)

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
Andy69
3 juli 2007 · 343 Inlägg

superhuman skrev:

Andy69 skrev:
Några mil ifrån där jag bor så finns det en ort som heter Grovare. De roliga var att det var 6km just från den platsen där skylten stod. Alla tyckte ju det var riktigt trevligt att ta dessa skyltar då det stod Grovare 6.  Ja ni förstår ;-)   Så nu har de tagit bort siffran, undra om dom inte till och med ändrade till 7km! big_smile

Grovare 5 står det på skylten numera. Mina trakter det där smile

Okej, men jag var inte helt ute och cyklade i alla fall ;-)

Slovenian
3 juli 2007 · 482 Inlägg

muPee skrev:
Kungens kurva i sthlm är lite skojjigt för oss från Balkan, för kurva betyder hora på vårt språk tongue

Haha, kommer ihåg min gamla mattelärare i högstadiet som ritade grafer. Vilka han kallade kurvor big_smile. Blev ju så underbart när man frågade "får man någon nytta för kurvor i framtiden" och andra liknande frågor där han svarade seriöst och inte fattade något! Det var tider det ^^

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
enpatte
3 juli 2007 · 498 Inlägg

http://img260.imageshack.us/img260/7892/mindreuy6.jpg

Om man åker förbi tärnaby och åker mot Norge så passerar man denna skylt strax före gränsen.

Senast redigerat av enpatte (3 juli 2007)

Brink88 President över Brinkland
3 juli 2007 · 465 Inlägg

bmx skrev:
hehe finns en busshålsplats i ljusdal som heter tjock anders tongue
har bild på den,men på den andra datorn hmm

haha tjockanders, uppför där är det inte perfekt för lite racing:) synd att polisen har laserkontroll där ofta

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
lingua
3 juli 2007 · 2 271 Inlägg

Ett stenkast från Enskede i Stockholm där jag växte upp har vi "pungpinan" smile

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Bjork OEM <3
3 juli 2007 · 6 957 Inlägg

Om ni är nere på västkusten i sommar och har vägarna förbi Hamburgesund, så kan ni ta färjan över till Hamburge Ö, precis efter färjan typ, finns det en skylt
där det står "Vänd igen" tongue, lite kul att de e en åtevändsgata oxå lol

OEM <3
R_Weber
3 juli 2007 ·

Mellan Katrineholm och Flen lär det finnas ett ställe som heter Pattala..

Sen har vi ju Eskilstunas stolta stadsdel Snopptorp...

lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
3 juli 2007 · 2 456 Inlägg

En dag i mina unga år så hadde vi kommit över en drös väg skyltar .... på vår påfart ut på rixvägen så hadde vi satt högst upp Stop plikt sen vejnings plikt sen bro öpppning allt på samma stolpe har kort på det men vet ej vart  ... å närmaste bro med öppning är ca 2 mil bort ... fik sitta kvar ett par dagar men folk undra nog litte vad som försegick ..... wink

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
Sushikocken Sleeper
3 juli 2007 · 3 084 Inlägg

lonewolf-holm skrev:
En dag i mina unga år så hadde vi kommit över en drös väg skyltar .... på vår påfart ut på rixvägen så hadde vi satt högst upp Stop plikt sen vejnings plikt sen bro öpppning allt på samma stolpe har kort på det men vet ej vart  ... å närmaste bro med öppning är ca 2 mil bort ... fik sitta kvar ett par dagar men folk undra nog litte vad som försegick ..... wink

//S

hehe grannen har 2 parkeringsförbudsskyltar liggandes skulle vara rätt kul och sätta upp en på ICA Maxi parkeringen =P

Senast redigerat av Sushikocken (3 juli 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
SaNelito Fartdåre
3 juli 2007 · 286 Inlägg

muPee skrev:
Kungens kurva i sthlm är lite skojjigt för oss från Balkan, för kurva betyder hora på vårt språk tongue

Haha jag minns när vi kom till Sverige och var väl 5-6 bast. När jag fick veta vad stället hette vågade jag inte ens uttala det framför föräldrarna så pinsamt det var hahah:) men nu ere sak samma:P

Volvo S40N (2006)
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
3 juli 2007 · 1 098 Inlägg

Robbe skrev:
Kåtebol då ? big_smile

Satt nyss å tänkte på varför ingen sagt Kåtebol..
Men de ä iaf ett ställe en bit härifrån...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
__bazze_
3 juli 2007 · 44 Inlägg

AttackMedic skrev:
Har ingen bild på det men det finns en väg i Falun som heter "Ryckepungsvägen"...

ja har hört att mekonomen ligger på ryckepungsvägen i falun.. någon som vet om det stämmer?

i 300Km/h hör ingen dig skirka!
lodan
3 juli 2007 · 217 Inlägg

japp.. skitkul å ringa 118118 å fråga om det.. dom blir asförbannade..

lodan
3 juli 2007 · 217 Inlägg

annars finns ett ställe som heter mensträsk uppe i sverige nånstans.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang