1642
Sök

hur många är singel på garaget ?

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2010
AirOne skrev:
Forza_740 skrev:
AirOne skrev:

Vad lustigt..så det finns inte en enda tjej i hela Värmland?
Jisses..så det är bara folk av det manliga släktet där? Måste se lustigt ut tongue

Jo det finns tjejer som är singla i värmland, men jag tror dom inte vill var ihop med ett ego som mig sad. Nee det finns både och i värmland

Då är det illa. Jag var ett stort ego tyckte jag men man måste ju kunna ändra sig också, eller hur? Annars blir det ju rätt svårt att finna någon..

Ja det är det wink. Ja det måste man ju göra, men vissa tjejer gillar inte såna killar som här bilnörd och hockeynörd hmm. Det blir jätte svårt att hitta den rätta tjejen som gillar hockey och bilar big_smile. Man gör iallafall ett gott försök att hitta den rätta wink.

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Studerande
727 Inlägg
2 februari 2010
Nejnejnej wink Jag älskar min tjej, hon är inte det minsta jobbig ;o jag är helt seriös smile

Michel <3 Ellinor wink

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

TACS Medlem
457 Inlägg
2 februari 2010
xXchamXx94 skrev:
Nejnejnej wink Jag älskar min tjej, hon är inte det minsta jobbig ;o jag är helt seriös smile

Michel <3 Ellinor wink

Toffel!

wink

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
2 februari 2010
Forza_740 skrev:
MissMotor_ skrev:
Forza_740 skrev:
Nu så är man singel sad. Letar lite gran efter den perfäkta tjejen som vill dela mitt liv med wink.

Oj, då får du leta länge!
ingen är perfekt you know wink

Ja jag kommer att leta som bara den wink, men jag kommer att få lite hjälp av 2 killpolare. Nee jag vet det men det är lite svårt o hitta en tjej som bor i värmland ochså hmm.

Tappat synförmågan? Sist jag besökte Värmland kunde jag konstatera två saker

1: Brudarna var heta, riktigt heta och inte lika överviktiga och trista som i Sundsvall/Timrå, höll nästan på vrida nacken av mig när jag gick runt i Karlstad.

2: Färjestad hade bara röta wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
2 februari 2010
IceEyes skrev:
Forza_740 skrev:
MissMotor_ skrev:

Ja jag kommer att leta som bara den wink, men jag kommer att få lite hjälp av 2 killpolare. Nee jag vet det men det är lite svårt o hitta en tjej som bor i värmland ochså hmm.

Tappat synförmågan? Sist jag besökte Värmland kunde jag konstatera två saker

1: Brudarna var heta, riktigt heta och inte lika överviktiga och trista som i Sundsvall/Timrå, höll nästan på vrida nacken av mig när jag gick runt i Karlstad.

2: Färjestad hade bara röta wink

I karlstad så finns det heta brudar det har jag set själv ochså wink, men jag tror inte vissa brudar vill ha en kille som mig hmm.

Ja det hade dom gjort wink
Senast redigerat av Forza_740 (2 februari 2010)

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

1 675 Inlägg
3 februari 2010
Forza_740 skrev:
MissMotor_ skrev:
Forza_740 skrev:
Nu så är man singel sad. Letar lite gran efter den perfäkta tjejen som vill dela mitt liv med wink.

I djupaste skogarna i örebro gömmer dom sig wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
3 februari 2010
volvo_1987 skrev:
Forza_740 skrev:
MissMotor_ skrev:

I djupaste skogarna i örebro gömmer dom sig wink

Ja tydligen så gör dom det wink

35 Inlägg
4 februari 2010
förslag på var man hittar sin blivande...man kollar i "hur många är singlar på garaget" det funkar och det håller. Det var här min Mattias hittade mig för första gången och vi firade 1 och ett halvt år för en månad sen:)

135 Inlägg
4 februari 2010
MiniMini skrev:
förslag på var man hittar sin blivande...man kollar i "hur många är singlar på garaget" det funkar och det håller. Det var här min Mattias hittade mig för första gången och vi firade 1 och ett halvt år för en månad sen:)

Då säger jag grattis. Tyvärr är det inte lika enkelt för mig då 99% av alla 3800 per som skrivit i tråden är killar.

229 Inlägg
7 februari 2010
avsäger från denna tråden smile

hittat en helt underbar tjej smile

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
8 februari 2010
Avsäger mig i från tråden smile

Min fördetta tjej tog tillback mig i gen smile. Så nu är man hur lycklig i gen big_smile

Ace Ventura
1 240 Inlägg
8 februari 2010
Svikare ni 2!! mad roll Bara lämna singelklubben sådär tongue

135 Inlägg
8 februari 2010
Kanske dags att göra en datetråd?

Ace Ventura
1 240 Inlägg
8 februari 2010
sladdandebarnet skrev:
Kanske dags att göra en datetråd?