Diskution vill veta varför alla snackar om mds.

haxer Proljece?
21 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Hejsan jag är nybörjare så var snäll mot mej smile

Varför ska vissa alltid hacka ner på mds?
Om nu mds är så dåliga hur kan dom då ha vunnit så pass många utmärkelser och varit aktiva så länge? Förklara detta så ska jag inte fråga mer.

Och mod tycker detta ämnet är känsligt snälla radera det.

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
MTR
21 juli 2007 · 341 Inlägg

Jag har använt många av MDS produkter under åren och det har inte varit så dåligt. Tävlade t o m med deras basar.
De har många bra produkter än idag, men oftast är det samma som andra märken utvecklat och ofta säljer billigare under sina egna namn, med bättre komponenter.
Tror MDS håller sig kvar pga mycket reklam och storskaliga byggen.

Volvo 360 GL "Ljudbil" (1986)
haxer Proljece?
21 juli 2007 · 1 464 Inlägg

Ok tongue jag kör också med mds slutsteg iallafall och jag som är nybörjare tycker det är bra grejer klarar 1200rms på 1ohm ... men vissa säger att mds watt inte alltid stämmer varför säger dom så?

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
High_Tower Leg. Volvo Nerd
21 juli 2007 · 143 Inlägg

Ärligt talat så vet jag inte, Men jag har en teori?

Som alla vet så finns det Fanatikers och så finn det folk som Är all-round och så finns det ju dom som, ursäkta orden, skiter HELIGT i vad det är för märke så länge det är bra ljud och håller en god standard.

Fanatiker: Det tycker att deras märke som de använder är bäst och överträffar allt annat, Det tvekar att inte alls smutkasta andra märken. Och det skiter totalt i att märket har vunnit flertal utmärkelser, Deras märke är bäst oavsett om 60 % står emot dom och visar att det är riktigt kassa grejer dom har.