19 oo är träffen på siba. Angående att styra upp. Kevin hojtade sist om det var nån som ville köra konkörning men ingen var intresserad. Måste man styra upp en massa ? e la bara gött o träffas o tjöta?
19 oo är träffen på siba. Angående att styra upp. Kevin hojtade sist om det var nån som ville köra konkörning men ingen var intresserad. Måste man styra upp en massa ? e la bara gött o träffas o tjöta?
vill han så låt han köra vill du inte vara mee så åk inte dit å kolla
körde du mee din volvo idag vid slottskogen vid preem macken? vid cirka halv tre
körde du mee din volvo idag vid slottskogen vid preem macken? vid cirka halv tre
körde inte vid preem var på jobbet vid den tiden sangående kevin så gjorde han detta för att kanske få folk som ville köra att komma fram man kan inte bara fixa nåt o så står man där sj sen
körde inte vid preem var på jobbet vid den tiden sangående kevin så gjorde han detta för att kanske få folk som ville köra att komma fram man kan inte bara fixa nåt o så står man där sj sen
står du där sj eller vad menar du ? om du gör de så har du la cocos haha
nej glansen det jag menar är att när nån väl tar tag i saker så vill ju inte de flesta helt plöstligt. eller så hör de inte. Men tycker det ej hör till onsdagsträffarna att gapa ut olika aktiviteter utan man kan sprida det på smidigare sätt. ses på onsdag gubbar nu sitter sommar sulorna på bilen
Det va kul att det va så många bilar i onsdags Synd bara ingén styrde upp något
onsdagsträffarna behöver inte några gestapofasoner som på era träffar.. Träffen är till för att föra samman bilägara och besökare med samma intresse (motorintresset) till det behövs inget styre eller övre man som styr upp en allmän träff.. som sagt den som vill komma kommer å tjötar har trevligt ett par timmar och åker hem därifrån när han vill..
Ang kevin och vilja köra konkörning så tar ju "onsdagsträffen" helt å hållet avstånd till olagligheter. Varken lek å bus på parkeringen tillåts.
Det va kul att det va så många bilar i onsdags Synd bara ingén styrde upp något
onsdagsträffarna behöver inte några gestapofasoner som på era träffar.. Träffen är till för att föra samman bilägara och besökare med samma intresse (motorintresset) till det behövs inget styre eller övre man som styr upp en allmän träff.. som sagt den som vill komma kommer å tjötar har trevligt ett par timmar och åker hem därifrån när han vill..
Onödigt påhopp, GBrt's träffar har inga "gestapofasoner" vad jag hört. Var i Borås i lördags och det var precis som du beskriver en massa bilintresserade som träffades, inga krav. Att det blev race på olika platser i Borås har ju inte med träffen att göra mer än att om man samlar 250 bilar så är det oftast några som är sugna på race i någon form.
Sen är jag med på din åsikt att man kan träffas och 'bara' tjöta lite med likasinnade.
Jag ser fram emot att få ordning på bilen så jag kan komma ner på onsdagsträffarna snart och även komma på fler GBrt träffar. Tror det är riktigt trevlig folk på båda ställena(och även samma folk i stor utsträckning).
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."