3611
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

Livsnjutare
403 Inlägg
17 april 2008
ingen som laddat upp mer bilder från träffen?

Gta Iv 31april

1 779 Inlägg
17 april 2008
cocos skrev:
akakaboto skrev:
varför va de så mång asom kollade konstigt på mig å min nya "frilla" big_smile

För att du var så JÄVLA läcker Tobbe!!  *slick*

då e vi ju två då. tongue när blir de pusskalas då? big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Yrkesförare
1 267 Inlägg
17 april 2008
-S40- skrev:
ingen som laddat upp mer bilder från träffen?

Tog lite kort igår som kommer upp under dagen cool

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

1 396 Inlägg
17 april 2008
Kul när folk som har "fräcka" bilar ställer sig över 3 parkeringar.... Lite divastil på det va wink tongue

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
17 april 2008
ja finns där varje onsdag hehe

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

1 779 Inlägg
17 april 2008
vem gjorde de då??? itne va de ja iaf.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Livsnjutare
403 Inlägg
17 april 2008
Mustangen antagligen;)
Senast redigerat av -S40- (17 april 2008)

Gta Iv 31april

född blåvit
624 Inlägg
17 april 2008
yup han var det tongue

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
17 april 2008
olagbg skrev:
nu blir man allt sugen på å rasta opeln på träffen smile hehe v18 kommer jag med bilen,.. oavsett väder hehe smile

Got damn, läste V18 som motor, tänkte "detta får jag inte missa om jag så ska gå till träffen"... dags att sova tror jag... big_smile

Avstängd
1 557 Inlägg
19 april 2008
Det va kul att det va så många bilar i onsdags smile Synd bara ingén styrde upp något hmm

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

S40 T4
584 Inlägg
21 april 2008
Squadron skrev:
Shady_killen skrev:
är onsdags träffarna på järnbrott fortfarande eller e det i swedish match nu? har hört att det e i swedish match nu? :S

Nu går 220 st sms ut!

Fint väder är beställt!

Ses imorgon kl 19 vid siba/burger king Järnbrott!

Mvh
Erick

är det alltid på järnbrott siba/burger king? eller har ni lite olika ställen?

vilken tid kommer det va träff på onsdag den 23 april om 2 dagar är det

om det e någon som vet svara gärna

274 Inlägg
21 april 2008
19 oo är träffen på siba.
Angående att styra upp. Kevin hojtade sist om det var nån som ville köra konkörning men ingen var intresserad. Måste man styra upp en massa ? e la bara gött o träffas o tjöta?

1 311 Inlägg
21 april 2008
volvotomten skrev:
Angående att styra upp. Kevin hojtade sist om det var nån som ville köra konkörning men ingen var intresserad. Måste man styra upp en massa ? e la bara gött o träffas o tjöta?

vill han så låt han köra smile vill du inte vara mee så åk inte dit å kolla smile

körde du mee din volvo idag vid slottskogen vid preem macken? vid cirka halv tre

274 Inlägg
21 april 2008
Glansen skrev:
volvotomten skrev:

vill han så låt han köra smile vill du inte vara mee så åk inte dit å kolla smile

körde du mee din volvo idag vid slottskogen vid preem macken? vid cirka halv tre

körde inte vid preem var på jobbet  vid den tiden
sangående kevin så gjorde han detta för att kanske få folk som ville köra att komma fram man kan inte bara fixa nåt o så står man där sj sen

1 311 Inlägg
21 april 2008
volvotomten skrev:
Glansen skrev:
volvotomten skrev:

körde inte vid preem var på jobbet  vid den tiden
sangående kevin så gjorde han detta för att kanske få folk som ville köra att komma fram man kan inte bara fixa nåt o så står man där sj sen

står du där sj eller vad menar du ?hmm om du gör de så har du la cocos roll haha cool
Senast redigerat av Glansen (21 april 2008)

274 Inlägg
21 april 2008
nej glansen det jag menar är att när nån väl tar tag i saker så vill ju inte de flesta helt plöstligt. eller så hör de inte. Men tycker det ej hör till onsdagsträffarna att gapa ut olika aktiviteter utan man kan sprida det på smidigare sätt.
ses på onsdag gubbar nu sitter sommar sulorna på bilen

OLAGBG
596 Inlägg
22 april 2008
MrKerm skrev:
Det va kul att det va så många bilar i onsdags smile Synd bara ingén styrde upp något hmm

onsdagsträffarna behöver inte några gestapofasoner som på era träffar..
Träffen är till för att föra samman bilägara och besökare med samma intresse (motorintresset)
till det behövs inget styre eller övre man som styr upp en allmän träff..
som sagt den som vill komma kommer å tjötar har trevligt ett par timmar och åker hem därifrån när han vill..

Ang kevin och vilja köra konkörning så tar ju "onsdagsträffen" helt å hållet avstånd till olagligheter.
Varken lek å bus på parkeringen tillåts.

OLAGBG
VOLVO

OLAGBG
596 Inlägg
22 april 2008
Shady_killen skrev:
Squadron skrev:
Shady_killen skrev:
är onsdags träffarna på järnbrott fortfarande eller e det i swedish match nu? har hört att det e i swedish match nu? :S

Nu går 220 st sms ut!

Fint väder är beställt!

Ses imorgon kl 19 vid siba/burger king Järnbrott!

Mvh
Erick

är det alltid på järnbrott siba/burger king? eller har ni lite olika ställen?

vilken tid kommer det va träff på onsdag den 23 april om 2 dagar är det

om det e någon som vet svara gärna

LÄs trådnamnet alltid... det är den som gäller.. ändrar vi plats eller tid så medges detta i forumtrådsnamnet.

Mvh Ola

OLAGBG
VOLVO

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
22 april 2008
olagbg skrev:
MrKerm skrev:

onsdagsträffarna behöver inte några gestapofasoner som på era träffar..
Träffen är till för att föra samman bilägara och besökare med samma intresse (motorintresset)
till det behövs inget styre eller övre man som styr upp en allmän träff..
som sagt den som vill komma kommer å tjötar har trevligt ett par timmar och åker hem därifrån när han vill..

Onödigt påhopp, GBrt's träffar har inga "gestapofasoner" vad jag hört. Var i Borås i lördags och det var precis som du beskriver en massa bilintresserade som träffades, inga krav.
Att det blev race på olika platser i Borås har ju inte med träffen att göra mer än att om man samlar 250 bilar så är det oftast några som är sugna på race i någon form.

Sen är jag med på din åsikt att man kan träffas och 'bara' tjöta lite med likasinnade.

Jag ser fram emot att få ordning på bilen så jag kan komma ner på onsdagsträffarna snart och även komma på fler GBrt träffar. Tror det är riktigt trevlig folk på båda ställena(och även samma folk i stor utsträckning).
Senast redigerat av TCG (22 april 2008)

502 Inlägg
22 april 2008
Härligt att det är så nära o bra för mig big_smile

Få hoppas att det blir skönt väder imon!

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

Sök