3898
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

1 779 Inlägg
23 april 2008
mycke trevlig träff.. själv va man där in i de sista. åkte strax efter 22 då va de bara jag å våran tappre tomte kvar big_smile hehe.
hoppa på lika bra väder nästa vecka. så man kan komma å reklama mera big_smile hahaha.. visst är dekalerna diskreta big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
23 april 2008
Haha, ja lagom diskreta. tongue

Vill se lite bilder!
Innebandy säsongen avslutades idag med gubbarna i trakten, så nu kan även jag rulla ner om väder tillåter.
Och om jag slipper punka, upptäckte en spik i däcket förut.. sad

//Edge

1 867 Inlägg
23 april 2008
akakaboto skrev:
mycke trevlig träff.. själv va man där in i de sista. åkte strax efter 22 då va de bara jag å våran tappre tomte kvar big_smile hehe.
hoppa på lika bra väder nästa vecka. så man kan komma å reklama mera big_smile hahaha.. visst är dekalerna diskreta big_smile

Glöm inte mig wink
Ni åkte ju nästan samtidigt ju.

Trevlig träff, kanonväder och pratglada människor.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Bilhora
51 Inlägg
24 april 2008
Vart har bilderna tagit vägen då ?

Mikael W

Yrkesförare
1 267 Inlägg
24 april 2008
Jag kommer att lägga upp ett bildspel senare idag wink Ev. lite bilder också....

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Chaffis
285 Inlägg
24 april 2008
Mr_Redbull skrev:
var där en stund, och fick en liten åktur med anteraman's nya bil big_smile (Blå Supra)
i det stor ahela en mycket trevlig träff med kalasväder o en hel del trevligt folk.

Har jag fått dig o köpa Supra nu eller?big_smile

Snuten kan inte böta dig om han inte kan stoppa dig!!!

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
AnteraMAN skrev:
Mr_Redbull skrev:
var där en stund, och fick en liten åktur med anteraman's nya bil big_smile (Blå Supra)
i det stor ahela en mycket trevlig träff med kalasväder o en hel del trevligt folk.

Fasen att man skall vara mer sjuk än vanligt, missa ju ditt åk nu sad
Det e väl det du pratat om helavintern/våren eller?
Senast redigerat av MrKerm (24 april 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 311 Inlägg
24 april 2008
MrKerm skrev:
AnteraMAN skrev:
Mr_Redbull skrev:

joo den var så fin roll roll

jimmie: borås på lördag?

Avstängd
1 557 Inlägg
24 april 2008
Glansen skrev:
MrKerm skrev:
AnteraMAN skrev:

joo den var så fin roll roll

jimmie: borås på lördag?

Vet inte ännu beror på lill o stor draken... o om jag blir friskare hmm
Vet i mon eftermiddag..

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

född blåvit
624 Inlägg
24 april 2008
jag laddade upp mina fast de har låg upplösning, "oj glömde jag säga det" <- citat dottern (hennes kamera) tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/79701/324246_nnp73s.jpg

Yrkesförare
1 267 Inlägg
24 april 2008

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

Evolution Garage
478 Inlägg
24 april 2008
AnteraMAN skrev:
Mr_Redbull skrev:

Kanske men det väger tungt mellan en rx7'a och en supra svårt jävla val.
Dock ser ekonomin mörk ut just nu iaf för bilinköp då det e fullt upp med o fixa o dona med huset hemma vilket jag föredrar o lägga pengarna på smile

Men vem vet vad som kan dyka upp till nästa säsong o vinterpulas med big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
24 april 2008
nicke_34 skrev:
Ett bildspel från igår http://www.garaget.org/video/cyjgrlde8mov

Lite besviken e man då man inte såg sin "lilla" pärla.  tongue

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Evolution Garage
478 Inlägg
24 april 2008
baca skrev:
nicke_34 skrev:
Ett bildspel från igår http://www.garaget.org/video/cyjgrlde8mov

Lite besviken e man då man inte såg sin "lilla" pärla.  tongue

Den var för liten o syntes inte för dom stora bilarna big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 256 Inlägg
24 april 2008
Hej Alla!!

***OBS*** LÄS TEXTEN NEDAN NOGGRANT! ***OBS***

Jag har blivit kontaktad av en ansvarig på SIBA Järnbrottsmotet.

Eftersom det är SIBA som äger marken/parkeringen där vi har våran träff så har vi fått lite "anvisningar" (krav) som vi måste följa, dem har inte varit så glada i att vi spelar hög musik innan 20.00, eller att det är folk som har burnat på deras parkering..

Det som gäller ALLA är:

- Ingen musik innan 20.00
- Inget Burnande
- Inget Buskörande

Följer vi inte detta så kan vi säga "tack o hej" till den fina platsen vi har nu..

Så snälla, Jag ber er bara EN gång

Följ SIBA's önskemål..

Mvh Jonni
Senast redigerat av Jonni (24 april 2008)

4 554 Inlägg
24 april 2008
känns som  om nån kommer sumpa de antagligen ovetande så varför inte ändra tiden från 19 till 20.00 så behöver vi inte vara oroliga för att bli ivägsjasade, för som sagt detta är något vi absuolut måste ta hänsyn tll och föregå med gott exempel för att hålla ett gott rykte

Evolution Garage
478 Inlägg
24 april 2008
ser framför mig en några som skulle göra det mesta för att sabba onsdagsträffarna bara för att djävlas med folk o börna, spela hög musik etc. hmm
Senast redigerat av Mr_Redbull (24 april 2008)

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 256 Inlägg
24 april 2008
loudness skrev:
känns som  om nån kommer sumpa de antagligen ovetande så varför inte ändra tiden från 19 till 20.00 så behöver vi inte vara oroliga för att bli ivägsjasade, för som sagt detta är något vi absuolut måste ta hänsyn tll och föregå med gott exempel för att hålla ett gott rykte

Om alla hjälper varandra med att påminna om att vi inte skall spela hög musik, burna eller busköra så får vi stanna. Flyttar vi träffen till kl 20.00 så blir det så sent, 19.00 är lagom. De flesta hinner tvätta bilen, och göra diverse efter jobbet.. Äter gör man ju på Burger King lol.

Mvh Jonni

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
24 april 2008
Skulle ju vara förjävligt om alla blev bortjagade från en sån stor bra plats bara för att några få inte kan sköta sig. Gäller det även skrikande i megafonen föresten?.. haha big_smile

//Edge

4 554 Inlägg
24 april 2008
Jonni skrev:
loudness skrev:

Om alla hjälper varandra med att påminna om att vi inte skall spela hög musik, burna eller busköra så får vi stanna. Flyttar vi träffen till kl 20.00 så blir det så sent, 19.00 är lagom. De flesta hinner tvätta bilen, och göra diverse efter jobbet.. Äter gör man ju på Burger King lol.

Mvh Jonni

jo det är sant vi får helt enkelt hjälpas åt

Sök