MrKerm skrev:Va det bra denna onsdag ?Va ju sjuk så kunde inte komma förbi...
MrKerm skrev:MrKerm skrev:Va det bra denna onsdag ?Va ju sjuk så kunde inte komma förbi...Kul att så många svarar Va ju massa folk där ju ... Jaja hoppasjag kan komma loss på onsadg i stället då :s
akakaboto skrev:MrKerm skrev:MrKerm skrev:Va det bra denna onsdag ?Va ju sjuk så kunde inte komma förbi...Kul att så många svarar Va ju massa folk där ju ... Jaja hoppasjag kan komma loss på onsadg i stället då :saah de va riktigt bra förra onsdagen. inget regn å rätt skönt väder. och på onsdag kommer de nog upp lite folk från varberg med har ja hört
akakaboto skrev:jag kommer på onsdag men inte på lördag hehe..
MrKerm skrev:akakaboto skrev:jag kommer på onsdag men inte på lördag hehe..Skall du inte ställa ut?
akakaboto skrev:MrKerm skrev:akakaboto skrev:jag kommer på onsdag men inte på lördag hehe..Skall du inte ställa ut?på lördag??? jo.. men inte i gbg. ska till vingåker.
MrKerm skrev:akakaboto skrev:MrKerm skrev:Skall du inte ställa ut?på lördag??? jo.. men inte i gbg. ska till vingåker.Hade det inte vart lättare o plocka pokaler i Göteborg?Sorry jag inte håller mig till onsdagar
akakaboto skrev:MrKerm skrev:Skall du inte ställa ut?på lördag??? jo.. men inte i gbg. ska till vingåker.
MrKerm skrev:Skall du inte ställa ut?
akakaboto skrev:MrKerm skrev:akakaboto skrev:på lördag??? jo.. men inte i gbg. ska till vingåker.Hade det inte vart lättare o plocka pokaler i Göteborg?Sorry jag inte håller mig till onsdagar hehe jo de hade de väl m man hade haft en sån bil så att säga ja..
MrKerm skrev:akakaboto skrev:på lördag??? jo.. men inte i gbg. ska till vingåker.Hade det inte vart lättare o plocka pokaler i Göteborg?Sorry jag inte håller mig till onsdagar
akakaboto skrev:på lördag??? jo.. men inte i gbg. ska till vingåker.
Qoffe skrev:Imorgon får det bli att komma förbi en sväng:) Många som fastnar vid Cortegen och annat imorgon istället eller?
Zoltrix skrev:Tänkte komma förbi ikväll på en snabbis, ska se om man hinner få på sommarpuckarna mé