bakom skf.. kolla efter Westside Göteborg.. Finns en massa redan som nämnt adress å plats redan i denna och andra trådar.. Google is ur friend.. as always^^
Blir de något nästa onsda? skulle vilja komma ISF.
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Blir de något nästa onsda? skulle vilja komma ISF.
Händer saker både ute å inne å beroende på väder
OK men skicka ett medelande till mig bara, så e jag där
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
jag e jävligt sugen med på komma om d händer nåt nu på osndag ev om jag inte e i skåne igen
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
de händer nog inte mer att träffas upp lite folk å snacka skit å bråka med varandra, blir bättre när vädret blir bättre å sommar däcken får komma fram igen.
de händer nog inte mer att träffas upp lite folk å snacka skit å bråka med varandra, blir bättre när vädret blir bättre å sommar däcken får komma fram igen.
De e ju det man undrar då tråden handlar om järnbrott men samling på annat ställe liksom. Roligare och samlas på järnbrott och sedan hitta på något annat om det är så.