3386
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

274 Inlägg
1 april 2009
Hahaa kul o träffa alla igen

Meerx
1 april 2009
De va kul att se dig me Tomten smile

631 Inlägg
1 april 2009
Kul att alla stack precis 30 sekunder innan jag kom sad 
Mötta alla på vägen ut ..  och Zarahx2 stack precis när man stannade.. Meh, tråkmånsar hela bunten smile

Meerx
1 april 2009
Arradin skrev:
Mötta alla på vägen ut ..  och Zarahx2 stack precis när man stannade.. Meh, tråkmånsar hela bunten smile

Vi åke ju vidare tongue
Hehe smile

631 Inlägg
1 april 2009
Meerx skrev:
Arradin skrev:

Vi åke ju vidare tongue
Hehe smile

Jag veeeet, men var tvungen att vänta på micke med mr2an..   
Sen så hade ingen nån aning vart alla drog .

Snyft.

Jaja, Hoppas ni hade skoj idag, blev ju massor mer !

368 Inlägg
1 april 2009
Arradin skrev:
Meerx skrev:
Arradin skrev:

Vi åke ju vidare tongue
Hehe smile

Jag veeeet, men var tvungen att vänta på micke med mr2an..   
Sen så hade ingen nån aning vart alla drog .

Snyft.

Jaja, Hoppas ni hade skoj idag, blev ju massor mer !

Sorry sad vi drar med dig nästa gång okaaaj wink

Biltokig
870 Inlägg
1 april 2009
Blev lite saker så var inte där förrän 21.15 men då vart det väldigt dött på de vanliga ställena hmm

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
1 april 2009
det var la trvlig träff men tråkigt med polisen tongue  har ni inte mer drag i er i gbg ;P på tok för lite sladdande av folk
Senast redigerat av kaxxen (1 april 2009)

Supraman
2 300 Inlägg
1 april 2009
kaxxen skrev:
det var la trvlig träff men tråkigt med polisen tongue  har ni inte mer drag i er i gbg ;P på tok för lite sladdande av folk

Blir inte så mkt sladdande för farbror blå i på som en hök.

Men det e inte så mkt däcksrök i vbg heller.

Roligt att träffa lite nytt folk.
Tråkigt med dom nötterna som skulle slicka bakofångare mitt i rusningstrafiken på söderleden bara, lär er avstånd!mad

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
1 april 2009
Stefan Varberg skrev:
kaxxen skrev:

Blir inte så mkt sladdande för farbror blå i på som en hök.

Men det e inte så mkt däcksrök i vbg heller.

Roligt att träffa lite nytt folk.
Tråkigt med dom nötterna som skulle slicka bakofångare mitt i rusningstrafiken på söderleden bara, lär er avstånd!mad

fast man kan & ska förvänta sig mer av gbgare wink mer folk mer platser jämfört mot lilla varberg

AJA Motorsport
450 Inlägg
2 april 2009
Vbg va på rätt plats vid rätt tillfälle wink jag vet då att det kan ryka rätt bra ibland wink hehe

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

705 Inlägg
2 april 2009
kom ganska sent så stog de vara 3 bilar där, så de va bara att dra hem. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Supraman
2 300 Inlägg
2 april 2009
liveforthis skrev:
Vbg va på rätt plats vid rätt tillfälle wink jag vet då att det kan ryka rätt bra ibland wink hehe

Jepp, fästningen e inte rätt ställe att bränna.

Man kan inte skylla på att vbg e litet, man har ju hela kommunen att va i hehe.
Man får inte va rädd att köra en bete.
tar lika lång tid att köra genom hela gbg som att köra från vbg till kommungränsen så de e bara att lägge några km till på vägmätarn så får man kul.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
2 april 2009
hoppas det blir lika bra nästa vecka wink

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

624 Inlägg
2 april 2009
vafan det va typ 30bilar o 3 sladdade , det e ju löjligt , många e så stora i käften o det sladdas o dena o det andra men när det väl kommer till kritan så står alla still ???
vad e det för fel ,? nästa gång kansche vi bara tar med oss förare som faktiskt vill ha kul

och ni andra som vill stå o snacka får stanna kvar på siba
Senast redigerat av deamon (2 april 2009)

Lastbilschaffis
811 Inlägg
2 april 2009
deamon skrev:
vafan det va typ 30bilar o 3 sladdade , det e ju löjligt , många e så stora i käften o det sladdas o dena o det andra men när det väl kommer till kritan så står alla still ???
vad e det för fel ,? nästa gång kansche vi bara tar med oss förare som faktiskt vill ha kul

Man kom ju dit för att se lite kul ju tongue  men varberg stod för 33% av sladdandet wink det du!

övrigt va det trevligt & se din bil sladda runt big_smile

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
2 april 2009
deamon skrev:

Kunde inte säga det bättre! Men du var rätt så pigg med din dodge hehe. du gav oss en show hehe

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

274 Inlägg
2 april 2009
Men det skall ju ej behövas ge en show för alla som vill hitta på saker.
Sluta snacka och kom o bevisa för  alla andra att det ej e bara snack. Visa att ni vågar.
Så som herr deamon skriver.
Stå på siba o tjöta o ha det gött eller följ med o ha kul om man gillar  lite lek så kör på det.
Men snacka aldrig om att man kan göra det bättre osv osv. Vill man leka så skall man bannemig göra det med. Som sagt ca 10% som lekte alldeles för liten siffra.
Så bättring till nästa gång mina vänner.

Supraman
2 300 Inlägg
2 april 2009
deamon skrev:

Många vill inte sladda för dom vet att polisen kommer inom kort för det e lite förutsägbart att va på samma ställe för ofta.
inte riktigt värt att åka fast för några minuters sladdande.

Hitta några fler ställen och variera ofta så kommer nog fler att köra.
Jag kommer att köra bara man slipper farbror blå längre än 10 minuter.

140 Inlägg
2 april 2009
japp att sladda är kul smile få böter inte lika kul sad

Sök