En bra första bil ?

StarShine
5 september 2007 · 265 Inlägg

köpte min nuvarande bil som första bil... 1 månad efter körkortet big_smile är nu till salu så vill du ha en riiiiktigt feet bil å har råd me inköp så e den helt klart värd pengarna.. drar 0,95 på landsväg.. ca 1,1 i stan.. så inte jätte farligt smile + billig försäkring smile

"Så länge min chef låtsas att jag har mycket lön, låtsas jag att jag har mycket arbete."
Volkswagen Golf "TSI" (2014)
Dodge Challenger "pappas pärla" (1971)
bmx
5 september 2007 · 7 100 Inlägg

mazda 626 2,0i-88

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Gaba_flumm
5 september 2007 · 130 Inlägg

Volvo 740 är bra första bil

Volvo 744 GL "White Lady" (1986)
Bjork OEM <3
5 september 2007 · 6 957 Inlägg

Ovanlig tråd *host host* tongue

Bor du utanför stan?
Skulle köpt mig en Golf 2a typ 90-91:a, Omega, Peugoet 205 Gti?

Själv hade ja en 740, inte billigast i drift, men mkt lätt att lära sig att meka
med (beroende på intresse...) billiga beg.delar, ibland gratis hos skrotarna big_smile

Å de närmar ju sig vinter...åka på STÄLL big_smilebig_smilebig_smile

OEM <3
Gaba_flumm
5 september 2007 · 130 Inlägg

Bjork skrev:
Ovanlig tråd *host host* tongue

Bor du utanför stan?
Skulle köpt mig en Golf 2a typ 90-91:a, Omega, Peugoet 205 Gti?

Själv hade ja en 740, inte billigast i drift, men mkt lätt att lära sig att meka
med (beroende på intresse...) billiga beg.delar, ibland gratis hos skrotarna big_smile

Å de närmar ju sig vinter...åka på STÄLL big_smilebig_smilebig_smile

Kör man normalt så drar dom under litern.. min drar 0,86 liter milen och det är billigt för en så stor och bra bil

Volvo 744 GL "White Lady" (1986)
Performance_ Förjaevle Brao
5 september 2007 · 555 Inlägg

kör en volvo 940 som funkar kalas....men ja har hatt upp den i 180..tar dock ett litet tag å ta sig dit men de räcker till:) RWD!!!

hedley Saaboholic
5 september 2007 · 3 129 Inlägg

StarShine skrev:
köpte min nuvarande bil som första bil... 1 månad efter körkortet big_smile är nu till salu så vill du ha en riiiiktigt feet bil å har råd me inköp så e den helt klart värd pengarna.. drar 0,95 på landsväg.. ca 1,1 i stan.. så inte jätte farligt smile + billig försäkring smile

hur hade du råd med den? tongue

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Bjork OEM <3
6 september 2007 · 6 957 Inlägg

Gaba_flumm skrev:

Bjork skrev:
Ovanlig tråd *host host* tongue

Bor du utanför stan?
Skulle köpt mig en Golf 2a typ 90-91:a, Omega, Peugoet 205 Gti?

Själv hade ja en 740, inte billigast i drift, men mkt lätt att lära sig att meka
med (beroende på intresse...) billiga beg.delar, ibland gratis hos skrotarna big_smile

Å de närmar ju sig vinter...åka på STÄLL big_smilebig_smilebig_smile

Kör man normalt så drar dom under litern.. min drar 0,86 liter milen och det är billigt för en så stor och bra bil

0.86 PRICK å inte en cl till!! lol jodå, byt olja, stift å filter så hjälper de ju lite oxå smile

OEM <3
Hietala
6 september 2007 · 76 Inlägg

Mercedes 190 2.5D wink Krocksäkra e dom också.. tro mig jag har testat ;P

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang