UPDATE ! ! !Sådärja, då var det dax igen!
Denna gången gäller det slutdämparen. Provmonterade den lite snabbt härom kvällen för att höra hur det låter:)
Var lite jävligt att krypa under bilen o skruva. Sedan så satt dom flesta grjjerna ganska bra med. Förresten e de nån som har lyckats ta av en avgasklämma utan att göra sönder den? -Inte fan klarar jag de iaf:lol: Tur man hade köpt extra!
Orginal-burken satt allt som fan den med, drog o hade mig i den en bra stund utan att skiten ville släppa... Trodde nästan att den va svetsad en stund:rolleyes:
Men tillslut så släpte den med sig.
Så då var det bara att hänga på den nya och märkte att den var alldeles för kort mot orginal så den nådde inte utanför bilen...Men då tog jag det raka röret som jag ersatte gubb-kröken med och satte dit istället, passade perfekt:cool:
Upphängningen är väldigt provisorisk på bilderna. Därför de kanske e lite snett eller att den hänger långt ner osv.
Och nu sitter den gamla, orginal-dämparen, där igen eftersom jag inte tycker om salt på vägen. Och när jag inte tycker om det, så gör inte min slutdämpare det heller:P
Så den kommer på till våren igen, men då för att stanna!
Bilder!!!Som det såg ut innan jag började
Den gamla klumpen loss
Det blev lite tomt en stund
Och där var den på! 2x3,5" utblås
Och en bild i dagsljus
Jag hade ju en liten film med:)[video]http://www.garaget.org/video/vdsyzxwkmlpd[/video]
Lägga gärna en kommentar:)
Mvh/Fredrik