Skulle de finnas en lista där man kan nominera "Garaget´s Största Pos" Så skulle ja vilja nominera mig själv! Elektrikern lyckades få 3 stötar igenom kroppen på ynka 2 minuter

Tog isär ett brytare som jag kopplat in för en gummigenomföring satt åt fel håll så jag inte fick på locket ! Så skruvade ur kablarna som satt kopplade på uttaget oanför, vände på genomföringen och började skruva ihop.
Sparade fas-ledarna till sist. När ja skruva in den så höll ja in dem med ena handen, satte dit skruvmejsel. börje "sperre i hanna" så ryckte bort.
jaha. då tar ja en skruvmejsel då å håller in kablarna med då.. "sperre i hanna" igen. Ryckte bort, kollade på mejslarna. aha, längst bak på dem så va de metallbrickor som sitter ihop med själva mejseln, (antar att de pressat ut den vid tillverkningen) så inte så jäkla konstig att ja fick stöt när ja i princip tog i fas-ledaren
Tittade ner lite me, såg att ja stod barfota på källargolvet i tvättstugan

Inte riktigt torrt de för spolar vatten där rätt så ofta. Så blev jordad i fötterna

Tog en annan skruvmejsel sen när ja skulle skruva in, kollade noga så de va gummihandtag på den iaf. Började skruva. Men så klara ja ju "slepe" så ja la handen på metallen på mejseln å fick en stöt till som hette duga.

Så är ja inte online imorgon så har jag nog dött