är det någon som köpt något härifrån till sin bil? så man vet om de är en seriös sida!?
För ja har funderat på några delar till min bil. å då tänkte ja att om man liks beställer så beställer man allt på en gång. så blir de inte lika mycke fraktpriser.
Tänkte köpa dom här delarna... Hoppas bara att länkarna funkar!
Såg nu att det tydligen var nät i den ena men inte i den andra.. Nät kan man ju fixa själv så de lär väl bli att köpa "De kitet som var vitt på länken"
det är nog ingenfara att köpa därifrån.. verkar ju rätt seriösa.. ! en polare beställde till sin bmw på någon konstig sida med från polen tror jag det var.. grejerna å allt kom=) fast det tog en månad men ändå det kom iaf å han känna ju på att vänta 1 månad ändå
Skulle gå på 6500 cirka. å då är frakten medräknad. Då återstår de bara å se när grejerna kommer då, eller om dom kommer alls
Tack till alla som ville hjälpa!
Bara 6500? Bara Body kittet går på 56xx:- + 42x för "luftintaget" så bara dom sakerna går på 600:- , Tycker 500:- i frakt var lit väl billigt då det kostar det att skicka den bara inom sverige...
Skulle gå på 6500 cirka. å då är frakten medräknad. Då återstår de bara å se när grejerna kommer då, eller om dom kommer alls
Tack till alla som ville hjälpa!
Bara 6500? Bara Body kittet går på 56xx:- + 42x för "luftintaget" så bara dom sakerna går på 600:- , Tycker 500:- i frakt var lit väl billigt då det kostar det att skicka den bara inom sverige...
Jao, tyckte också de var billigt! Men har dom skrivit så så antar jag att de stämmer?
Edit: Du menar att bara dom sakerna går på 6000:- sen 500:- för frakten eller hur?
Men om de nu är som dom skriver så kan man ju inte annat än vara nöjd!
Jao, tyckte också de var billigt! Men har dom skrivit så så antar jag att de stämmer?
Edit: Du menar att bara dom sakerna går på 6000:- sen 500:- för frakten eller hur?
Men om de nu är som dom skriver så kan man ju inte annat än vara nöjd!
yes menade 6000:- skrev dock en nolla för lite men orkade inte redigera då jag antog att du skulle förstå iaf bara tacka & bocka och vara glad över att det inte är dyrare än så
Vet då man funderat på ta hem body kitt från staterna då brukar det gå på 300-600$.
Fick ett meddelande från dom där dom sa att 500 spänn. ja de är bara inom england. Å om dom skulle skicka de hit så skulle de kosta 4500 i frakt! (300 pound)
Dom pengarna har ja inte, eftersom ja studerar å så.. Vet inte va man ska göra. Skicka via nån som kör lastbil eller så? Tacksam för svar!