3399
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

3 december 2010
Kullander89 skrev:
lindgreen skrev:
fan andreas vad har du gjort av 240in ? wink

240 är i min ägo nu.. skall fösöka fixa till den hade visst bara 9 2:or på besiktningen och bra och veta vart bara en lista på sisådär 15 punkter

Ja inte konstigt när du besiktigade den med en ostängbar motorhuv, dessutom har du kapat av halva jävla avgassystemet så nu går den ju säkert igenom hahaha

One touch on the brake is a sign of fear
151 Inlägg
4 december 2010
Där var ju några 740s vid rowico smile fan vilken underbar kväll!

"One touch on the brake is a sign of fear"

485 Inlägg
4 december 2010
många 740 ute igår tongue vit kombi med 3 extaljus någon som känner igen ? och en volvo där det står dieselkraft tror jag där bak tongue som va ute igår

87 Inlägg
4 december 2010
Sam1r skrev:
många 740 ute igår tongue vit kombi med 3 extaljus någon som känner igen ? och en volvo där det står dieselkraft tror jag där bak tongue som va ute igår

jag vet vem det är haha tongue

Bilrecondare
99 Inlägg
5 december 2010
JEhlin skrev:
vofloo skrev:
JEhlin skrev:

vet kanske en, begär du för den ? smile

jag la ut den för 4500kr den har gått ca 27~ turbon är de inga glapp i axielt måste få bort den då jag inte ha någon stanns att ha den :p

ska höra med han så återkommer jag smile

din profil stämmer ehlin du är vilsen skåning och det blir inte bättre när jag kommer upp, akta så du inte blir vit bara tongue

Puts på bilen ? Nja jag är inte nöjd med den

1 174 Inlägg
5 december 2010
Trådstartare
Fan också, snön har kommit och jag bröt foten i fredags, bara att ställa av mercan och se på när alla andra har roligt.. sad

"If you're in control, you're not going fast enough"

1 037 Inlägg
5 december 2010
-Blomman- skrev:
Fan också, snön har kommit och jag bröt foten i fredags, bara att ställa av mercan och se på när alla andra har roligt.. sad

fy fan sad lider me dig mannen!sad

1 174 Inlägg
5 december 2010
Trådstartare
Mangisen skrev:
-Blomman- skrev:

fy fan sad lider me dig mannen!sad

Mmm 6 veckor med gips upp till knät!!!

5 december 2010
-Blomman- skrev:

Va faan.... Vad gjorde du?

2 656 Inlägg
5 december 2010
-Blomman- skrev:

vr6 e halvskrot så gör väl samma jag med ..

847 Inlägg
5 december 2010
ekelund88 skrev:
-Blomman- skrev:

vr6 e halvskrot så gör väl samma jag med ..

Nej nej, köp min bil istället Niklas wink

1 174 Inlägg
5 december 2010
Trådstartare
Andreas_TypeR skrev:
-Blomman- skrev:

Trampade snett på karate fyllan i fredags.. Trodde det va svårare att bryta foten, men det va det tydligen inte.. tongue

5 december 2010
-Blomman- skrev:
Andreas_TypeR skrev:
-Blomman- skrev:

Trampade snett på karate fyllan i fredags.. Trodde det va svårare att bryta foten, men det va det tydligen inte.. tongue

Ajj faan. Det lät inte skönt, bara att ta ny tag (Om 6 veckor).. Antar att det blir svårt att koppla/bromsa med gipsat ben wink

1 174 Inlägg
5 december 2010
Trådstartare
Andreas_TypeR skrev:
-Blomman- skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Ajj faan. Det lät inte skönt, bara att ta ny tag (Om 6 veckor).. Antar att det blir svårt att koppla/bromsa med gipsat ben wink

Ja det är fan problem när man ska skita, så köra bil är tekniskt omöjligt.. wink

106 Inlägg
6 december 2010
Hej alla glada. Vill bara fråga om de är några som är intresserade att köra lite på Sjönevads sjön till helgen? var upp i går och körde en runda. såg fint ut, Till helgen kommer de att frysa ännu mer... tänkte bara se om de var något intressant. eller om de när några som redan har tänkt på detta?

2 656 Inlägg
6 december 2010
Sebbew__ skrev:
Hej alla glada. Vill bara fråga om de är några som är intresserade att köra lite på Sjönevads sjön till helgen? var upp i går och körde en runda. såg fint ut, Till helgen kommer de att frysa ännu mer... tänkte bara se om de var något intressant. eller om de när några som redan har tänkt på detta?

hur fasen vågade du köra på sjön i denna värmen :S

PEJAP Racing
25 Inlägg
6 december 2010
Sebbew__ skrev:

Ska ni skotta? isf är vi ett gäng

106 Inlägg
6 december 2010
ekelund88 skrev:
Sebbew__ skrev:

hur fasen vågade du köra på sjön i denna värmen :S

gick ut på isen först, kollade runt lite såg inte så lång men såg att de har vart folk ute o kört. Men de har legat runt -5 till -15 grader snart i två, tre veckor.

mickie skrev:
Sebbew__ skrev:

Ska ni skotta? isf är vi ett gäng

Såg inte, Var mörkt när jag var där i går. Men ska ut i morgon och kolla. Så kan jag återkomma. men när jag körde ner så var de någon som hade kört ett  brett spår ut på isen.
Senast redigerat av Sebbew__ (6 december 2010)

1 174 Inlägg
6 december 2010
Trådstartare
Det ska vara 12cm kärnis för 1ton.. 16cm för 2ton.. Så är det 16cm kärnis så går det bra att köra på det.. wink med 10-15 meter mellan bilarna..

Sök