2843
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

106 Inlägg
9 december 2010
körde förbi där i dag.. de har varit folk ute o kört på isen.. för de va "färska" spår ute på isen.. så folk har vart ute o kört på isen... men ska be dem jag var hoss att höra med några där uppe.

(Har ingen borr)

MVH: Sebastian

87 Inlägg
10 december 2010
yxa funkar minst lika bra tongue

297 Inlägg
10 december 2010
Det lilla som är plogat ser ut att vara plogat med fyrhjuling.
Jag är inte så intresserad av att köra oplogat.
Jag såg inga färska bilspår när jag var förbi igår eftermiddag.
Men jag hoppas att det blivit tjockare is och att jag fått papperen på nya isbilen. Sen är det bara att sätta igång och bygga däck.

Laaaang
320 Inlägg
10 december 2010
lindgreen skrev:
Sam1r skrev:
många 740 ute igår tongue vit kombi med 3 extaljus någon som känner igen ? och en volvo där det står dieselkraft tror jag där bak tongue som va ute igår

jag vet vem det är haha tongue

kanske jag ? tongue

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

87 Inlägg
10 december 2010
Christensson skrev:
lindgreen skrev:
Sam1r skrev:
många 740 ute igår tongue vit kombi med 3 extaljus någon som känner igen ? och en volvo där det står dieselkraft tror jag där bak tongue som va ute igår

kanske jag ? tongue

vem annars din lillavolvoraggare haha tongue

485 Inlägg
10 december 2010
Christensson skrev:
lindgreen skrev:
Sam1r skrev:

kanske jag ? tongue

ja det va du din glidare tongue

2 656 Inlägg
10 december 2010
vem är det som glider runt i en grön vr6 i stan :p skön kille som kunde gasa lite iaf big_smile

Exporterad Colombian
812 Inlägg
11 december 2010
Fick, tro´t eller ej, bakvagnen o ta ett vidare spår en framvagnen igår tongue Fast fortfarande för lite is i botten sad Kanske trippen till Sjönevad kan råda bot på wink

847 Inlägg
11 december 2010
malaguti_fabbe skrev:
Fick, tro´t eller ej, bakvagnen o ta ett vidare spår en framvagnen igår tongue Fast fortfarande för lite is i botten sad Kanske trippen till Sjönevad kan råda bot på wink

Fabian det lyckas till och med jag med, utan handbroms wink

847 Inlägg
11 december 2010
Jo jag vet att du tycker det  wink

1 150 Inlägg
12 december 2010
Någon som vet var -Coupe- tagit vägen? Han hamnade på framsidan i veckan, skrev till honom osv. Fick ett svar men hann inte läsa det innan hans användare hade tagits bort... Någon som känner till något?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

738 Inlägg
13 december 2010
S_Henjer skrev:
Någon som vet var -Coupe- tagit vägen? Han hamnade på framsidan i veckan, skrev till honom osv. Fick ett svar men hann inte läsa det innan hans användare hade tagits bort... Någon som känner till något?

Jag undrar desamma!

87 Inlägg
13 december 2010
Stofer skrev:
S_Henjer skrev:

Jag undrar desamma!

ja undrar med, jag kan fråga han och återkomma!

1 150 Inlägg
13 december 2010
Ja gör det.. Kan även nämna att jag har inhandlat en Toshiba Camileon, handycam. Stativ finns att tillgå, så vinterns all snö och isdrifting ska dokumenteras väl! wink

a slice of lemon
and a shot tequila..

87 Inlägg
13 december 2010
S_Henjer skrev:
Ja gör det.. Kan även nämna att jag har inhandlat en Toshiba Camileon, handycam. Stativ finns att tillgå, så vinterns all snö och isdrifting ska dokumenteras väl! wink

han tröttnade lite på sidan och om han ska lägga upp sin bil på nätet igen så blir det ev egen hemsida smile

1 150 Inlägg
13 december 2010
Jaha, okej. Tråkigt ju. Men kul om de blir eget...

a slice of lemon
and a shot tequila..

106 Inlägg
14 december 2010
Var uppe nu i sjönevad sjön. kollade djupet på tre ställen.. hackade med yxa och hade tumstock.. hackade i varje hål tills de blev 25cm.. sedan kunde jag inte hacka mer med yxan.  men uppskattningsvis så är de i alla fall 27+Cm är de för lite för att vara ute och köra?. Plus att de har "plogat" en bana på isen. dock lite uppkörd (spårigt) kan vara för att de hade töat i helgen och att folk vart ute och kört..

MVH. Sebastian..

Laaaang
320 Inlägg
14 december 2010
Sebbew__ skrev:
Var uppe nu i sjönevad sjön. kollade djupet på tre ställen.. hackade med yxa och hade tumstock.. hackade i varje hål tills de blev 25cm.. sedan kunde jag inte hacka mer med yxan.  men uppskattningsvis så är de i alla fall 27+Cm är de för lite för att vara ute och köra?. Plus att de har "plogat" en bana på isen. dock lite uppkörd (spårigt) kan vara för att de hade töat i helgen och att folk vart ute och kört..

MVH. Sebastian..

De borde räcka gott å väl, spåren är nog pga isdäck

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

Exporterad Colombian
812 Inlägg
14 december 2010
Vissa va isdäckspår, men d mesta va "225or" i tö, rätt djupa spår som nån vågad snubbe alltså måste ha gjort i plusgrader tongue

Sök