2594
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

14 december 2010
Oyeah! Nej inte alls faktist, men funderar på en fin Evo 6-8 eller Subaru till våren.. Hade dock varit roligt att äga en nu wink Tror killarna lackar snart för att vi tjötar massa skit på tråden men skit samma wink Vad säger du om det som äger en? smile

Exporterad Colombian
812 Inlägg
14 december 2010
Jo, dem blir ju inte gladare av detta tongue Till våren, kör på nästa vinter istället, då kan vi skapa en riktig Impreza-klubb, för ja vill me ha en wink AWD e ju roligare än odiffad rwd, men du måste ha mer än 180Nm vid 5500rpm wink En turbo är att föredra, fast Kalaspinglans motor hade nog funkat oxå smile

14 december 2010
Haha nej de kommer väl inte det tongue Japp till våren får det bli. Har fastnat för wrx sti 04-05, tycker de ser sjukt råa ut och tror att den motorn ska räcka va?? wink haha.. Japp men jag har 190Nm vid 7000 och det är ingen höjdare wink

PEJAP Racing
25 Inlägg
14 december 2010
malaguti_fabbe skrev:
Tror inte d e så många som har det, eller kan få tag på det. Dock hade det vart självklart på en Sunny GTI-R wink

Eller är det issprut du e rädd för?

HaHa nä då bilar ska användas, bara de att det blir tråkigt om vissa kör med det och andra inte..

Exporterad Colombian
812 Inlägg
14 december 2010
Andreas_TypeR skrev:
Haha nej de kommer väl inte det tongue Japp till våren får det bli. Har fastnat för wrx sti 04-05, tycker de ser sjukt råa ut och tror att den motorn ska räcka va?? wink haha.. Japp men jag har 190Nm vid 7000 och det är ingen höjdare wink

Hehe, ja precis en sån ja tänkte mig och ja, den motorn orkar wink Fast din motor i min bil hade ju inte heller blivit helt fel tongue

mickie skrev:
HaHa nä då bilar ska användas, bara de att det blir tråkigt om vissa kör med det och andra inte..

Ok, du tänker så, ja dem med lär ju varva oss hela tiden tongue

87 Inlägg
14 december 2010
mickie skrev:
malaguti_fabbe skrev:
Tror inte d e så många som har det, eller kan få tag på det. Dock hade det vart självklart på en Sunny GTI-R wink

polare körde s2a på isen förra vintern, fulldubbade rallydäck, gick ju inte hänga på den om man säger så tongue

14 december 2010
malaguti_fabbe skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Hehe, ja precis en sån ja tänkte mig och ja, den motorn orkar wink Fast din motor i min bil hade ju inte heller blivit helt fel tongue

mickie skrev:

Ok, du tänker så, ja dem med lär ju varva oss hela tiden tongue

Nej min bil med quattro hade varit rolig wink Vi får se vad som händer! smile

1 150 Inlägg
15 december 2010
lindgreen skrev:
mickie skrev:
malaguti_fabbe skrev:

polare körde s2a på isen förra vintern, fulldubbade rallydäck, gick ju inte hänga på den om man säger så tongue

Med 945 tdi? smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

Laaaang
320 Inlägg
15 december 2010
Andreas_TypeR skrev:
lindgreen skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Både och, för oss som bara har "vanliga" vinterdäck får man ju ge sig ut snabbt, isdäcken gör sånna jävla spår och river upp isen, i slutet förra året var det ingen ens kul att köra på banan längre. Man få väl ploga ny kanske tongue

när vi körde utanför fegen förra vintern så hade alla isdäck utom jag, hade nya vanliga dubbdäck, efter att dem hade kört och rivit i isen i 1 timme så  hade jag grymt mycket bättre grepp, det va sjuk skillnad. och dem med isdäck hade inte lika bra grepp längre wink dock är det jobbigt när det blir rodel bana av det..

Palla rondell körning Oskar wink Det är ju inga skills.. Måste vara en bra bana som man kan köra förbi och visa vem som är kung wink

haha årets Citat tongue

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!

15 december 2010
Christensson skrev:
Andreas_TypeR skrev:
lindgreen skrev:

när vi körde utanför fegen förra vintern så hade alla isdäck utom jag, hade nya vanliga dubbdäck, efter att dem hade kört och rivit i isen i 1 timme så  hade jag grymt mycket bättre grepp, det va sjuk skillnad. och dem med isdäck hade inte lika bra grepp längre wink dock är det jobbigt när det blir rodel bana av det..

Palla rondell körning Oskar wink Det är ju inga skills.. Måste vara en bra bana som man kan köra förbi och visa vem som är kung wink

haha årets Citat tongue

Håller med wink

Laaaang
320 Inlägg
15 december 2010
Andreas_TypeR skrev:
Christensson skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Palla rondell körning Oskar ;) Det är ju inga skills.. Måste vara en bra bana som man kan köra förbi och visa vem som är kung ;)

haha årets Citat :P

Håller med ;)

Gott mos! :)

Here you go way to fast

87 Inlägg
15 december 2010
S_Henjer skrev:
lindgreen skrev:
mickie skrev:

Med 945 tdi? smile

740 16v wink

PEJAP Racing
25 Inlägg
15 december 2010
Andreas_TypeR skrev:
mickie skrev:
Ska folk köra med isdäck däck då eller?

Både och, för oss som bara har "vanliga" vinterdäck får man ju ge sig ut snabbt, isdäcken gör sånna jävla spår och river upp isen, i slutet förra året var det ingen ens kul att köra på banan längre. Man få väl ploga ny kanske tongue

Ja eller borra..

15 december 2010
mickie skrev:
Andreas_TypeR skrev:
mickie skrev:
Ska folk köra med isdäck däck då eller?

Ja eller borra..

Haha borra? hur menar du tongue

PEJAP Racing
25 Inlägg
15 december 2010
Andreas_TypeR skrev:
mickie skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Ja eller borra..

borra hål i spåren efter man kört fryser det sen blir det kanon till nästa gång..

297 Inlägg
15 december 2010
Det tränger upp vatten alltså. att spola banan är en annan ide. kan man göra med diverse olika sorters pumpar.

15 december 2010
mickie skrev:
Andreas_TypeR skrev:
mickie skrev:

Ja eller borra..

borra hål i spåren efter man kört fryser det sen blir det kanon till nästa gång..

Okej! Japp det skulle kanske funka smile

106 Inlägg
15 december 2010
Skulle ni vart uppe i dag eller något och gjort detta... nu när de är 20minus där uppe.. tongue

Laaaang
320 Inlägg
16 december 2010
Andreas_TypeR skrev:
mickie skrev:
Andreas_TypeR skrev:

Okej! Japp det skulle kanske funka smile

De gör de tongue så har de gjort de på isar jag vart på, smidigt

Here you go way to fast

297 Inlägg
16 december 2010
Finns det några fler sjöar i Halland eller Småland där det kan tänkas  plogas?

Sök