3347
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

6 Inlägg
11 april 2011
ekelund88 skrev:
golf-lover skrev:
Sam1r skrev:

menar du den svarta som ja låg o cruisa med igår?

du med volvon jag såg när du körde förbi oss men hans bromsar var helt slut vi tänkte dra och lämna supran   så du behöver inte sitta och snacka massa skit här för den supran drar dig alla dagar i veckan så du kan bara drömma vidare

shidar allt handlar ju itne om att man hela tiden ska bevisa att man har snabbast bil utan att de e jävligt kul o rejsa ..

jag blir inte sur och jag bryr mig inte men jag tycker inte man ska skriva något sånt bara.

6 Inlägg
11 april 2011
ekelund88 skrev:
golf-lover skrev:
Sam1r skrev:

menar du den svarta som ja låg o cruisa med igår?

du med volvon jag såg när du körde förbi oss men hans bromsar var helt slut vi tänkte dra och lämna supran   så du behöver inte sitta och snacka massa skit här för den supran drar dig alla dagar i veckan så du kan bara drömma vidare

shidar allt handlar ju itne om att man hela tiden ska bevisa att man har snabbast bil utan att de e jävligt kul o rejsa ..

men har ja snackat med dig jag diskuterar lite med han bara???

847 Inlägg
11 april 2011
golf-lover skrev:
ekelund88 skrev:
golf-lover skrev:

Du skriver i tråden där alla diskuterar med alla, ska du chatta får du ta det någon annan stans, okej? smile

6 Inlägg
11 april 2011
Jungmar skrev:
golf-lover skrev:
ekelund88 skrev:

Du skriver i tråden där alla diskuterar med alla, ska du chatta får du ta det någon annan stans, okej? smile

äh orka er

3 390 Inlägg
11 april 2011
Som sagt
13§ Vett och etikett
Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.

Håll er till det tråden är till för så blir vi alla nöjda och glada.

Mvh

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 150 Inlägg
11 april 2011
Hahahaha xD

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

glad
493 Inlägg
12 april 2011
ekelund88 skrev:
Jungmar skrev:
Ekan_1 skrev:
gött med folk på slottan i lördags, tror jag iaf!

Haha, var du inte där? Eller var du där men borta? tongue haha

dom satt i solstolar o hävde öl hela kvällen wink

det gjorde vi!
btw på tal om annat, Elmia, någon som ska stanna över natten där? vi tänkte åka upp dit lördagen, och eventuellt stanna över natten. någon som har liknande tanke?

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

Exporterad Colombian
812 Inlägg
12 april 2011
Självklart, har förmånen att ha ett eget sovrum i stan big_smile

En bra idé är ju att åka till "my hometown" på lördaeftermiddan och gå på mässan i lugn o ro på söndan, då det även är rallysprint på baksidan. Tror nog ACE-Anders dyker upp med S1an wink
Senast redigerat av malaguti_fabbe (12 april 2011)

glad
493 Inlägg
13 april 2011
ja det var ju tänkt så att man skulle upp på lördag och stanna över till söndag och kolla mässan då tror jag!

940 16V Turbo
Vems V3
HX40
blabla

WestCoast!
86 Inlägg
22 april 2011
Mr-Crd skrev:
Jag är/blir för övrigt inte så ledsen om jag blir omåkt, så det är bara å säga till när bromarna är fixade!    Däremot skoj att jämföra olika bilars prestanda/förutsättningar.

Men Anders då! Trodde du visste vid detta laget att det inte är någon idé att slösa bränsle på Japan-bilar? Gamla Volvos och Fordar har aldrig någon chans, så varför ens försöka liksom?

roll

Mitsubishi Lancer Evo VIII MR -04
Kia Sorento CRDi -07

738 Inlägg
23 april 2011
skinkis skrev:
Mr-Crd skrev:
Jag är/blir för övrigt inte så ledsen om jag blir omåkt, så det är bara å säga till när bromarna är fixade!    Däremot skoj att jämföra olika bilars prestanda/förutsättningar.

Men Anders då! Trodde du visste vid detta laget att det inte är någon idé att slösa bränsle på Japan-bilar? Gamla Volvos och Fordar har aldrig någon chans, så varför ens försöka liksom?

roll

Jag har tänkt på en grejj, de funkar fan inte med en sida för alla bilmärken.. De bara går inte smile

WestCoast!
86 Inlägg
23 april 2011
Stofer skrev:
skinkis skrev:
Mr-Crd skrev:

roll

Jag har tänkt på en grejj, de funkar fan inte med en sida för alla bilmärken.. De bara går inte smile

Du menar att du har märkt att min-penis-är-större-än-din-penis-syndromet fungerar även på bilar?   wink
Men annars är det ju så att alla som någonsin har sett någon av F&F-filmerna vet att Japan-bilar är bäst och snabbast  smile

Kia Sorento CRDi -07

738 Inlägg
24 april 2011
skinkis skrev:
Stofer skrev:
skinkis skrev:

roll

Du menar att du har märkt att min-penis-är-större-än-din-penis-syndromet fungerar även på bilar?   wink
Men annars är det ju så att alla som någonsin har sett någon av F&F-filmerna vet att Japan-bilar är bäst och snabbast  smile

Jo så har de alltid varit, snabbast bil har störst pitt smile

61 Inlägg
24 april 2011
Stofer skrev:
skinkis skrev:
Stofer skrev:

Jo så har de alltid varit, snabbast bil har störst pitt smile

*** förlängare yikes

WestCoast!
86 Inlägg
25 april 2011
http://cache.ohinternet.com/images/d/dc/Internet_tough_guys.jpg

Kia Sorento CRDi -07

453 Inlägg
26 april 2011
Någon som ska till Schmiedmann träffen i helgen smile

847 Inlägg