3581
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

WestCoast!
86 Inlägg
21 april 2008
MazterX skrev:
malaguti_fabbe skrev:
Christensson skrev:
Blev en lyckad träff smile Vart är de sista bilderna tagna ??

Ja exakt, var är dom tagna?!

Det är ifrån Helsingborg. Ute vid Ättekulla industriområde tror jag det heter.

Stämmer bra att det är taget vid Ättekulla...
Det är INTE jag som kör den silvriga Forestern, jag lovar   roll

Mitsubishi Lancer Evo VIII MR -04
Kia Sorento CRDi -07

WestCoast!
86 Inlägg
21 april 2008
Karlstrand_ skrev:
tycker det är grymmt dålig stil att sticka ner till hbg en kväll som igår..

Varför var det dåligt?
Jag  var ute vid Pilkinton och körde.
Tilslut kom polisen och det blev kaos och vimmel, inget mer hände så varför var det dålig stil av mig att åka till HBG?
Är det inte ett fritt land där man får göra vad man vill inom rimliga gränser som vi bor i?

Kia Sorento CRDi -07

123 Inlägg
21 april 2008
skinkis skrev:
Karlstrand_ skrev:

Varför var det dåligt?
Tilslut kom polisen och det blev kaos och vimmel, inget mer hände så varför var det dålig stil av mig att åka till HBG?
Är det inte ett fritt land där man får göra vad man vill inom rimliga gränser som vi bor i?

ta å kugga ner några kugg nu va herr skinkis..

Jag syftade på dom som först kom te micro då vid 7tiden sen drog ner till hbg vid 9snåret för att se race där nere vid 10..! Trodde inte nån körde ner te hbg efter pilkington men tydligen då!

om du hajjar vad jag menar??

Gör som Ford köp Volvo!

WestCoast!
86 Inlägg
22 april 2008
Karlstrand_ skrev:
skinkis skrev:
Karlstrand_ skrev:

Varför var det dåligt?

Jag syftade på dom som först kom te micro då vid 7tiden sen drog ner till hbg vid 9snåret för att se race där nere vid 10..! Trodde inte nån körde ner te hbg efter pilkington men tydligen då!

Uttryck dig korrekt då så kanske du slipper fler "missförstånd" men jag hävdar fortfarande att de får väl göra vad de känner för?

Kia Sorento CRDi -07

2 283 Inlägg
22 april 2008
skinkis skrev:
Karlstrand_ skrev:
skinkis skrev:

Varför var det dåligt?

Uttryck dig korrekt då så kanske du slipper fler "missförstånd" men jag hävdar fortfarande att de får väl göra vad de känner för?

Hade snackat innan med T_modee och Hammarlund och de skulle ner så jag drog med ner tillsamans...
Kommer aldrig bli organiserat så alla sticker till samma ställe som i HBG där alla vet vart de ska.

R.I.P. Michael Jackson!

1 174 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
skinkis skrev:
Karlstrand_ skrev:

Hade snackat innan med T_modee och Hammarlund och de skulle ner så jag drog med ner tillsamans...
Kommer aldrig bli organiserat så alla sticker till samma ställe som i HBG där alla vet vart de ska.

Pikey allvarligt talat.. Om alla tänker så, så kommer det verkligen aldrig att funka.. Tycker det funkade bra i lördags vi va ändå där ute i ca 1.5 timme innan snuten kom.. Så det är bara att skaffa en till raka som vi kan köra på så kan man växla mellan dom..  När snuten kommit på den ena, så drar man bara till den andra.. Hänger bara nårra på så sprider sig ryktet rätt snabbt var alla andra är.. De flesta har ju trots allt mobil.. wink
Senast redigerat av -Blomman- (22 april 2008)

"If you're in control, you're not going fast enough"

123 Inlägg
22 april 2008
skinkis skrev:
Karlstrand_ skrev:
skinkis skrev:

Varför var det dåligt?

Jag kan inte mer än le åt dina gulliga inlägg. äter du taggtråd till frukost?

Javisst får man göra vad man vill, syfta på att det är dåligstil!

I Halmstad är det lixom någorlunda med folk när någon drar igång en "träff" och det händer inte varje helg precis. Men när det då väl händer så kör folk hellre till Helsingborg, visst det är jäkligt nice där nere med mycket bilar osv.. Men när det väl är i Halmstad tycker ja man kan försöka stanna kvar här när folk försöker dra igång nått! OM du kan förstå lite hur ja menar och tänker?

Sen hade det ju inte varit helt fel att dra igång nått så man ses på tex maxi i mellby nått klockslag å köra tesammans ner till hbg..

Gör som Ford köp Volvo!

2 079 Inlägg
22 april 2008
konstig diskussion, klart folk får välja själva vad dom vill göra, vart de vill åka m.m

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Driver
195 Inlägg
22 april 2008
Mackanol skrev:
konstig diskussion, klart folk får välja själva vad dom vill göra, vart de vill åka m.m

Gå å lägg dig istället du sitter ju bara på garaget å spammar och svamlar tonguetonguewink

of Dalen <Drifting fore live>

123 Inlägg
22 april 2008
Mackanol skrev:

Klart dom får skogshuggaren! Ja har inte förbjudit folk att lämna halmstadsgränser????? Men är det träff här och folk försöker få till ite race så behver man kanske inte planera in att dra till helsingborg just den kvällen? men givetvis får man göra det!!

sluta lipa å kör som folk

Gör som Ford köp Volvo!

2 079 Inlägg
22 april 2008
Karlstrand_ skrev:
Mackanol skrev:

Klart dom får skogshuggaren! Ja har inte förbjudit folk att lämna halmstadsgränser????? Men är det träff här och folk försöker få till ite race så behver man kanske inte planera in att dra till helsingborg just den kvällen? men givetvis får man göra det!!

nä,  du har inte förbjudit nån och det har jag inte sagt...jag sa bara att folk får väl köra vart som vill.. och det verkar vi ju vara överens om, bra,

ja,just det, köra som folk, nja orka, http://i26.tinypic.com/29f7bkw.jpg

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

123 Inlägg
22 april 2008
Mackanol skrev:
Karlstrand_ skrev:
Mackanol skrev:

nä,  du har inte förbjudit nån och det har jag inte sagt...jag sa bara att folk får väl köra vart som vill.. och det verkar vi ju vara överens om, bra,

ja,just det, köra som folk, nja orka, http://i26.tinypic.com/29f7bkw.jpg

detta kan klart diskuteras fram å tebax tills man blir gråhårig! Ja har iaf sagt vad ja tycker och jag STÅR för vad ja har skrivit......

naaw tog det hårt med skogshuggare? Jävligt härlig bild:D på a-tralle tiden för ett parårsen!smile tur man inte försöker köra ner några träd iaf:)

nu ska vi inte snacka sönder tråden nå mer, vi kan talas vid i skolan nångång om du orkar gå dit för en gångsskull! annars får du gärna ta det i gästboken oxå:)

Gör som Ford köp Volvo!

5 Inlägg
22 april 2008
ja kommer nog smile

WestCoast!
86 Inlägg
23 april 2008
Karlstrand_ skrev:

I Halmstad är det lixom någorlunda med folk när någon drar igång en "träff" och det händer inte varje helg precis. Men när det då väl händer så kör folk hellre till Helsingborg, visst det är jäkligt nice där nere med mycket bilar osv.. Men när det väl är i Halmstad tycker ja man kan försöka stanna kvar här när folk försöker dra igång nått! OM du kan förstå lite hur ja menar och tänker?

Sen hade det ju inte varit helt fel att dra igång nått så man ses på tex maxi i mellby nått klockslag å köra tesammans ner till hbg..

Men helt allvarligt?
OM nu folk vill åka till HBG för att det är bättre där, ska de stanna i Halmstad och "offra" en bra kväll för att ställa upp för Halmstad, eller hur tänker du igentligen?

Sen om det nu skulle bli bättre organiserat i HSTD, vilket jag personligen tror INTE skulle vara en omöjlighet så har du fortfarande den aspekten att titta på att det går sjukt mycket fetare bilar i HBG än vad det gör i HSTD.

Om jag nu hade kört en 5-600hk bil tror du då jag vill stanna i HSTD och roa mig med att åka ifrån 740-raggare med öppet filter och stuprör baktill eller tror du jag hade valt att åka till HBG och möta lite mer likvärdiga bilar?

Sen till den sista, och antagligen mest kritiska punkten, Det finns inga bra rakor i HSTD.
Tror du att ni är de första som försöker organisera körningar i HSTD?

När jag var 19 så drog det igång ganska ordentligt, vi körde på ambulansrakan och fick vara ifred där för polisen.
Det hela tog slut när det spårade ut med en fyllekörning som slutade med en krock samt att ambulansen flyttade in.

Pilkinton-rakan är helt värdelös, och rent ut sagt farlig med tanke på allt vilt som finns där.

Kia Sorento CRDi -07

1 587 Inlägg
23 april 2008
Vart i halmstad ska träffen hållas ?? Och krävs det tillstånd ?? smile

1 174 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Den ska vara på mirco av den enkla anledningen att det är mycket lättare att hitta dit, för folk utifrån.. Det har mycket bättre läge iförhållande till stan.. Sen kommer även micro att ha öppet under kvällen, med speciella "träff priser".. Och JA vi har tillstånd att vara där...

Driver
195 Inlägg
23 april 2008
skinkis skrev:
Karlstrand_ skrev:

Men helt allvarligt?
OM nu folk vill åka till HBG för att det är bättre där, ska de stanna i Halmstad och "offra" en bra kväll för att ställa upp för Halmstad, eller hur tänker du igentligen?

Sen om det nu skulle bli bättre organiserat i HSTD, vilket jag personligen tror INTE skulle vara en omöjlighet så har du fortfarande den aspekten att titta på att det går sjukt mycket fetare bilar i HBG än vad det gör i HSTD.

Om jag nu hade kört en 5-600hk bil tror du då jag vill stanna i HSTD och roa mig med att åka ifrån 740-raggare med öppet filter och stuprör baktill eller tror du jag hade valt att åka till HBG och möta lite mer likvärdiga bilar?

Sen till den sista, och antagligen mest kritiska punkten, Det finns inga bra rakor i HSTD.
Tror du att ni är de första som försöker organisera körningar i HSTD?

När jag var 19 så drog det igång ganska ordentligt, vi körde på ambulansrakan och fick vara ifred där för polisen.
Det hela tog slut när det spårade ut med en fyllekörning som slutade med en krock samt att ambulansen flyttade in.

Pilkinton-rakan är helt värdelös, och rent ut sagt farlig med tanke på allt vilt som finns där.

Kära gnällspik kan du sluta spamma tråden och flytta ner till ditt älskade HBG

of Dalen <Drifting fore live>

Stålverksarbetare
372 Inlägg
23 april 2008
Snälla... Tråden behöver ju inte spåra ur med en massa tjafs fram och tillbaka. Använd PM...
Va snälla mot varann istället så blir allt säkerligen jävligt mycket bättre och alla går och lägger sig med ett leende på läpparna. smile

Förövrigt mycke trevlig träff i lördags, fanns inget att klaga på (förutom soppa priset mad)
Förresten, någon som har fått hem några trevliga bilder?
Senast redigerat av MazterX (23 april 2008)

Attila
23 april 2008
MazterX skrev:

Finns på sidan 57 http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9&p=57
Senast redigerat av Attila (23 april 2008)

1 174 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
MazterX skrev:
Snälla... Tråden behöver ju inte spåra ur med en massa tjafs fram och tillbaka. Använd PM...
Va snälla mot varann istället så blir allt säkerligen jävligt mycket bättre och alla går och lägger sig med ett leende på läpparna. smile

Förövrigt mycke trevlig träff i lördags, fanns inget att klaga på (förutom soppa priset mad)

Word..

Sök