4573
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

WestCoast!
86 Inlägg
21 februari 2010
Elda skrev:
är la snudd på för mkt snö? tongue

Då har du för lite effekt...  wink

Mitsubishi Lancer Evo VIII MR -04
Kia Sorento CRDi -07

122 Inlägg
23 februari 2010
MrKerm skrev:
Elda skrev:
Man får inte köra på stranden året runt. dessutom kanske det inte är en hit att köra ut alla bilar i sanden om underlaget inte är perfekt.

Tror vi va där i maj sist. Det va inga problem då, självklart får man kolla av läget när o om det skulle närma sig smile

kommer om det blir nåt

Allways four wheels drive

1 174 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
Samåkning till Elmia på söndagen.. Någon som är sugen??
Känns som vi får bli nårra stycken för att det ska kännas lönt..

"If you're in control, you're not going fast enough"

19 mars 2010
Vi har tänkt att rulla upp på lördag morgon ifrån Halmstad, och haka på skåne gänget som kommer uppåt då och kommer stanna till vid ljungby 08.20 tror jag.. Så därefter kommer vi kommer rulla ett 15-20 talet bilar iaf wink

Min Type R som ledar bil från eurostop på lördag morgon iaf till ljungby, därefter skulle en M3/Audi ta över har jag för mej.

//Andreas_TypeR

54 Inlägg
21 mars 2010
Det dyker upp några från Lidhult med, vi kör så vi är i Ljungby vid åtta tiden på Lördagen.

Volvo Amazon -69 B230, HX40, Vems och massa annat gott.

Exporterad Colombian
812 Inlägg
21 mars 2010
Frågade inte Blomman om nån ville följa med på söndan? Finns ju redan tråd om lördas-karavanen...

106 Inlägg
25 mars 2010
Någon Action till helgen eller är de samma döda halmstad som vanligt under vintern?

25 mars 2010
Inlägg redigerat av moderator.

Läs reglerna. S.k korspostning är ej tillåtet. Det finns trådar om karavaner till Elmia, disskutioner ang dessa hålls där.

10 Inlägg
27 mars 2010
Vi är två bilar som åker på söndag morgonen någon som är sugen på att slippa alla köer på lördagen så hänka på

Vi åker från statiol vid 9 på söndagen kom gärna lite innan nio.

Aktuella fordon: Civic vti
Gamla fordon: 200sx, calibra, 528i e28, 106 rallye, ibiza, carisma, passat 1.8t, bmw 323i, audi 80 v6, golf, octavia RS, 306 gti, 200sx"igen", Crx, bmw M3 och Fiesta st

847 Inlägg
4 april 2010
Blir de nå bilar på stan å kväll? Funderar på ifall man ska ta en tur in till stan isåfall

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
4 april 2010
Har vart ute dom senaste kvällarna och det har vart stendött, ett fåtal 740is å epor på slottsparkeringen är allt jag sett

847 Inlägg
4 april 2010
MrErlandsson skrev:
Har vart ute dom senaste kvällarna och det har vart stendött, ett fåtal 740is å epor på slottsparkeringen är allt jag sett

Har du missat mig? iof har jag kört 960in så den platsar väl bland 740is och epor.
Var det inte du som tvättade bilen i onsdags eftermiddags på Flygstadens biltvätt?

Får se ifall jag kommer, ska ju till Elmia i morgon också
Senast redigerat av Volvo_Emil (4 april 2010)

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
5 april 2010
Måste erkänna att jag har kass koll på Volvos kantiga modeller så tyvärr räknar jag in 960 under 740is.
Jo, de va jag som körde inom där lite snabbt, vart bara en avspolning påvägen hem då jag fått en stor jävla fågelskit på dörren...

1 174 Inlägg
5 april 2010
Trådstartare
Vissa folk är ju fan dumma i huvudet, hörde att vissa idioter har kastat ölburkar och stenar osv på polisen i Jönköping nu i helgen.. Hur fan kan man få för sig att kasta saker på dom.. Borde fan va skott peng på sånt folk, dom sköter bara sitt jobb ibland på ett bra sätt och ibland på ett dåligt, precis som du och jag...

Exporterad Colombian
812 Inlägg
5 april 2010
Kanske inte jättesmart, men de provocerar istället för o hjälpa tongue Folket hade ju redan hunnit dit, då är det bara att gilla läget och börja jobba i en annan ände smile

1 174 Inlägg
5 april 2010
Trådstartare
malaguti_fabbe skrev:
Kanske inte jättesmart, men de provocerar istället för o hjälpa tongue Folket hade ju redan hunnit dit, då är det bara att gilla läget och börja jobba i en annan ände smile

Som sagt dom gör sitt jobb, det som händer på A6 osv är dom ju där för att stoppa, eftersom det är olagligt.. Visst fan är det kul att vara där och kolla osv, men bara för att dom kommer så finns det ingen anledning att kasta sten och sånt på dom. Det är bara omoget och löjligt att hålla på så.. Visst det finns poliser som lever på deras titel, men dom flesta är trevliga, om du är trevlig mot dom.. Så nej det är inte bara att gilla läget och åka till nästa ställe, bättre att dom fixar något ställe där man kan vara på.. Eftersom dom vet att det blir likadant varje påsk så fattar jag inte varför dom inte gör något åt det..

Exporterad Colombian
812 Inlägg
6 april 2010
typ så ja menade tongue börja i änden där de löser hela problemet istället för o provocera fram illvilja big_smile

1 174 Inlägg
9 april 2010
Trådstartare
Nästa träff: Idag 9/4-10
Plats: Statoil Eurostop Halmstad
Tid: ca 22.00

482 Inlägg
9 april 2010
Kommer kanske förbi en runda men få se om man tar med sig 850 eller inte wink

MVH
Thimmy Modee