3932
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

<3 Japs
680 Inlägg
22 april 2010
Jag är i Halmstad hela helgen med Supran. Händer det nått? smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

63 Inlägg
22 april 2010
Stofer!!!

pejap-racing.com

<3 Japs
680 Inlägg
22 april 2010
Shifty_900 skrev:
Stofer!!!

? cool

23 april 2010
Hoppas det händer något ikväll.. Brukar vara samling på Eurostops statoil vid 22-tiden smile Sen blir det väl street lite senare på kvällen hoppas ja! Ska höra med Falkenbergs killarna också och höra om inte de kan komma ner.. De skulle gjort det förra helgen med gjorde det inte. Men något blir det säkert! Kommer finnas på statoil från 22:00 iaf wink

<3 Japs
680 Inlägg
23 april 2010
Andreas_TypeR skrev:
Hoppas det händer något ikväll.. Brukar vara samling på Eurostops statoil vid 22-tiden smile Sen blir det väl street lite senare på kvällen hoppas ja! Ska höra med Falkenbergs killarna också och höra om inte de kan komma ner.. De skulle gjort det förra helgen med gjorde det inte. Men något blir det säkert! Kommer finnas på statoil från 22:00 iaf wink

Jag och damen kommer nog bort! smile

Statoil, borta vid Eurostop va?

Edit: Måste f*n lära mig läsa innan jag skriver...
Senast redigerat av Arcangelus (23 april 2010)

23 april 2010
Japp precis!! Låter bra, Vi får hoppas på lite folk också! big_smile

60 Inlägg
23 april 2010
-Blomman- skrev:
Tigerofsweden skrev:
danne_83 skrev:
Action e det aldrig i Halmstad.. Men hänga på parkeringar det e tydligen grejer det...

haha +1 på den !

Ser inget fel att så och snacka på e parkering, brukar vara jävligt roligt..
Och om ni inte tycker att det är action i Halmstad så sitter ni nog inne hela helgerna..
För så vitt jag vet så lyckades vi samla ihop ett 60 tal bilar på bara några timmar förra helgen och rätt bra drag ute i hamnen också, mycket mer kan man nog inte begära av lilla halmstad.. Fattar inte att någon utav er ens lägger ner energi på att skriva så onödiga kommentarer här i forumet, om ni nu tycker det är så jävla dåligt ös som ni säger, är det väl bättre att stanna hemma och hålla käften....

nej det e väl inget fel med att stå snacka lite skit det e ju bara trevligt men det jag menar e ju att lite mera körning o race e ju roligare än att stå o snacka o frysa hela kvällen lr ?? Har jag fel?? Hmmm men kul att några håller det vid liv så att det händer någonting... Mer race efterlyses wink

23 april 2010
Haha håller med dej Danne! wink

1 174 Inlägg
23 april 2010
Trådstartare
danne_83 skrev:
-Blomman- skrev:
Tigerofsweden skrev:

haha +1 på den !

Ser inget fel att så och snacka på e parkering, brukar vara jävligt roligt..
Och om ni inte tycker att det är action i Halmstad så sitter ni nog inne hela helgerna..
För så vitt jag vet så lyckades vi samla ihop ett 60 tal bilar på bara några timmar förra helgen och rätt bra drag ute i hamnen också, mycket mer kan man nog inte begära av lilla halmstad.. Fattar inte att någon utav er ens lägger ner energi på att skriva så onödiga kommentarer här i forumet, om ni nu tycker det är så jävla dåligt ös som ni säger, är det väl bättre att stanna hemma och hålla käften....

nej det e väl inget fel med att stå snacka lite skit det e ju bara trevligt men det jag menar e ju att lite mera körning o race e ju roligare än att stå o snacka o frysa hela kvällen lr ?? Har jag fel?? Hmmm men kul att några håller det vid liv så att det händer någonting... Mer race efterlyses wink

Ja självklart hade det varit roligare med mer race, men tyvärr så finns det 1000 olika anledningar att man inte kan racea när det väl gäller.. Antingen så har man ingen bensin eller så är det dåliga däck, dålig väg osv osv.. Vi har försökt att få igång folket att racea lite, när vi ändå är där ett gäng och allting är under "kontrollerade" former.. Men istället för att racea mot varandra ärligt, så kör alla där ifrån som idioter eller racear ute på Laholmsvägen där det finns folk som går bredvid vägen, träd och sist men inte minst poliser.. Sen säger alla att det är dåligt med race här i Halmstad för att det inte är någon som kör.....

"If you're in control, you're not going fast enough"

Attila
23 april 2010
danne_83 skrev:
... Mer race efterlyses wink

Rätta mig om jag har fel, men du körde inte sist vi var vid hamnen, eller?
Ha det gott wink

60 Inlägg
23 april 2010
Nej ja va inte äns där... Tröttnade vid halv 11 o åkte hem smile hade man vetat om det så hade man ju kommit dit det kan jag lova dig ... Körde med lite jänkare förra året det va dom ända som körde o det va riktigt kul styr upp lite mera race så kan det bli riktigt kul smile

1 174 Inlägg
23 april 2010
Trådstartare
danne_83 skrev:
Nej ja va inte äns där... Tröttnade vid halv 11 o åkte hem smile hade man vetat om det så hade man ju kommit dit det kan jag lova dig ... Körde med lite jänkare förra året det va dom ända som körde o det va riktigt kul styr upp lite mera race så kan det bli riktigt kul smile

Om det är mycket folk ute så brukar vi ordna upp race.. Som sagt kl 22 fre-lör brukar vi träffas på statoil eurostop.. Är det då mycket folk och många är sugna på att köra lite så brukar vi dra till någon raka någonstans..

"If you're in control, you're not going fast enough"

23 april 2010
Japp jag är på att dra ut och dra någonstans, har aldrig sagt att vi ska dra på Laholmsvägen som bara är idiotiskt, då poliser och folk finns där, men jag anser att vi borde sticka ner till hamnen oftare då där inte är något folk och man kan köra lite race OM man vill... Annars kan man lika gärna stå där nere och tjöta som vid statoil. bara min tanke big_smile

23 april 2010
Gött att se lite bra folk ikväll!! Tror jag kommer ut en sväng imorgon också trotts det svin kalla vädret rätt ut sagt wink SES!! smile

24 april 2010
Nån mer som pallrar sig ut ikväll?? wink

Hur tänkte du nu?!
423 Inlägg
24 april 2010
Tror jag kommer ikväll igen.

26 Inlägg
24 april 2010
Skulle gärna hänga på, men behöver ny turbo sad
Så om någon sitter och håller på en T25 eller T28 turbo till billig peng så hör av er så kanske jag kan hänga på smile

24 april 2010
Gött!! big_smile Jaa fan nån måste väl ha en turbo hemma liggandes nånstans?? wink

Sök