4260
Sök

Angående: Träffar m.m i Halmstad..

Hårdast
143 Inlägg
16 maj 2010
körde några rundor jag också.     hade hoppats på någon form av spontanrejs..   låg å jagade en m3 cabbe, men han hade ingen gaspedal alls..   körde t.om UNDER hastigheten på laholmsvägen..  !!

Stålverksarbetare
372 Inlägg
16 maj 2010
Mr-Crd skrev:
körde några rundor jag också.     hade hoppats på någon form av spontanrejs..   låg å jagade en m3 cabbe, men han hade ingen gaspedal alls..   körde t.om UNDER hastigheten på laholmsvägen..  !!

Han kanske trodde att du var någon slags polis...
Alla vet ju att polisen kör volvo 240 smile

1 037 Inlägg
16 maj 2010
Mr-Crd skrev:

försökte med dig för ett tag sedan, men va för mycket trafik tongue

1 174 Inlägg
18 maj 2010
Trådstartare
S_Henjer, har fixat ihop en träff på lördag efter SCF...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=178818

Plats:
- Flygstaden, Halmstad. Plantagens parkering, Kundvägen 12. 302 41  Halmstad.
Tid:
- 20.00, 22 Maj

"If you're in control, you're not going fast enough"

331 Inlägg
18 maj 2010
Jag kommer glida runt i storstan denna helgen så jag gör er sällskap smile

1 150 Inlägg
18 maj 2010
-Blomman- skrev:
S_Henjer, har fixat ihop en träff på lördag efter SCF...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=178818

Plats:
- Flygstaden, Halmstad. Plantagens parkering, Kundvägen 12. 302 41  Halmstad.
Tid:
- 20.00, 22 Maj

Härligt!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

20 maj 2010
Händer inget ikväll? Är ledig imon och har precis inget att göra...................... wink

738 Inlägg
20 maj 2010
Andreas_TypeR skrev:
Händer inget ikväll? Är ledig imon och har precis inget att göra...................... wink

Det är nog bara du som är ledig imorgon neutral
Hittat någon ny bil?
Senast redigerat av Stofer (20 maj 2010)

21 maj 2010
Okej händer ikväll?? ska på robin hood men hoppas att nått händer senare i natt! Nope, ingen ny bil ännu, min är inte såld än men snart så.

<3 Japs
680 Inlägg
21 maj 2010
Jag kör till Halmstad ikväll, men håller mig nog inne smile Mer aktiviteter imorgon. Hoppas på bra väder med! Ses på SCF y´all!

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

485 Inlägg
21 maj 2010
utställning imon va ???

<3 Japs
680 Inlägg
21 maj 2010
Sam1r skrev:
utställning imon va ???

Sure is!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=178316

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

485 Inlägg
21 maj 2010
nice nice. tror det blir fint väder imon : )

1 174 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
Va rätt lyckat ikväll måste jag säga.. wink Ovanligt många som körde "snabbast upp till 50km/h" idag det gillar vi, men fler kan det bli.. Och det kommer bli ännu bättre arrangerat till nästa gång wink

"If you're in control, you're not going fast enough"

Exporterad Colombian
812 Inlägg
23 maj 2010
-Blomman- skrev:
Va rätt lyckat ikväll måste jag säga.. wink Ovanligt många som körde "snabbast upp till 50km/h" idag det gillar vi, men fler kan det bli.. Och det kommer bli ännu bättre arrangerat till nästa gång wink

Va ju ovanligt många bilar ikväll me, men det gjorde ju bara saken bättre big_smile

Saknade dock en svart M3a denna gången med och en grön 242 Turbo och en Silvrig Supra m fl...

60 Inlägg
23 maj 2010
Kommer fler dagar synd att man missade allt om de nu va så bra wink men en annan va ju vungen att njuta lite av det fina vädret o sen grilla med familjen wink har ni inga bilder från igår ?

847 Inlägg
23 maj 2010
Jag citerar ett inlägg jag skrev i den andra tråden eftersom att jag tror att den kommer låsas nu när träffen varit.
Jungmar skrev:
Wikingsson skrev:
ncc1701d skrev:
vad var det för tönt som brände gummi inne bland bilarna på efterträffen? Svart volvo.. han fixade ju goa stenskott på en killes fina bil. Jag stod jämte o hörde det small till i bilen. Hade det varit på min nylackade hade jag strypt honom.

varför snackade ni inte med han igår istället för att skriva här ??

En bekant till mig försöke hindra idioten. Förstår han (killen i 740in) inte att han förstör för oss alla. När jag var påväg in mot stan mötte jag polisen på Karlsrovägen, antar att dom var på väg ut till Flygstaden. I framtiden när vi vill ha lite större träffar som t.ex. träffen i slutet av juli, tror ni då att den som vill anordna den träffen från tillstånd att vara någonstans när det finns folk som beter sig så som han igår gjorde.
Och om man nu tvunget måste hålla på och bete sig så barnsligt så varför måste man göra det inne bland bilar, människor och barn (ja några hade sina barn med sig, och dom ska ju kunna vistas säkert på en bilträff utan att riskera att få en spinnande idiot över sig) Det är bara respektlöst och korkat att göra så och jag tror inte många blir imponerade, inte jag iallafall. Ser ju bara larvigt ut att stå på ett och samma ställe och förstöra däck och asfalt. Beter man sig på det sättet borde man inte ha körkort.

Nu lär jag säkert få massa skit för att jag skrivit detta, men jag hoppas att dom flesta förstår hur jag menar och hur det kan drabba oss.
Jag gör inte alltid rätt i trafiken och visst kan man leka ibland men då under säkra former och utan att förstöra underlag, andras bilar eller riskera att skada andra personer.

57 Inlägg
23 maj 2010
Instämmer i föregående inlägg!
Tycker det är helt respektlöst att bete sig på det viset, det finns de som är rädda om sina bilar, och inte vill ha  stenskott eller liknande, från en spinnande 740! Även om han nu inte var rädd om sin bil! Tråkigt att det alltid skall vara någon som förstör för så många andra.

Och att man dessutom innan byter till sämre bakdäck, för att inte slita på sina vanliga! Bara BEKLAGLIGT, så löjligt och lågt att man bara kan skratta åt det!

Min bil stod förövrigt precis intill, och fortsätter det i samma stil, kommer jag hålla mig långt borta från dessa träffar. Då finns det annat man kan göra, som håller högre kvalité! Tyvärr. Dock skall jag avsluta med att säga att träffen i övrigt var bra, och hoppas på fler!
Senast redigerat av criccoo (23 maj 2010)

1 037 Inlägg
23 maj 2010
-Blomman- skrev:
Va rätt lyckat nd det ikväll måste jag säga.. wink Ovanligt många som körde "snabbast upp till 50km/h" idag det gillar vi, men fler kan det bli.. Och det kommer bli ännu bättre arrangerat till nästa gång wink

du skötte dig exepmlariskt cool
synd den va en sån jäkla dimma sad

Sök