Att behålla originalfälgarna på en vanlig bil i dagens läge går inte, EXTREMT fula. Bortsett från dyra exklusiva bilar då da. Men finns även dyra bilar med skit fula fälgar original(nyaste s klass).
Att behålla originalfälgarna på en vanlig bil i dagens läge går inte, EXTREMT fula. Bortsett från dyra exklusiva bilar då da. Men finns även dyra bilar med skit fula fälgar original(nyaste s klass).
Nja.. Tycker volvos R fälgar är jävligt snygge å de är ju originalfälgar!
Nja.. Tycker volvos R fälgar är jävligt snygge å de är ju originalfälgar!
Vi kanske inte skulle blanda in R modeller M och andra "specialutgåvor" som original har lite snyggare och större fälgar
SAAB gör himla snygga fälgar original tycker jag, alla kanske inte är snygga men ändå överlag tycker jag så. Iaf om man jämför med volvos fälgar. De har väll bara R-fälgarna som är snygga, allt annat kan man kasta
egentligen ett dåligt exempel men måste ändå fram, den nya bmw 1 serie coupéns m-fälgar är fula, dom är inte ens sportiga, skulle varit samma standardfälgar som m3an har istället
Helt klart saabs fälgar. Det är en speciell fälg jag tänker på men kan fan inte hitta den, förmodligen så ful att den inte kan fastna på kort. Ser ungefär ut som ett tre-klöver med vågiga blad. Helt sjukt fula iaf.
Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!