Jag vet inte riktigt. Hade siktat in mig på en V50 T5 men sen när jag provkörde så va jag inte riktigt nöjd så vi får se. Har massa skit att fixa på Lagunan först innan jag kan sälja den också. Skönt att AC'n har pajjat nu när det är så varmt...
18" blir kalasbra. Blev det bra med ljudet?
Inte ska du ha en Volvo broder Ajdå, ja AC:n kan behövas nu, märkte man ju av igår när man var ute och körde men vafan, det är ju gött
Nu har jag snackat med RedRum performance och dem ska kompensera den långa väntetiden, så får väl se vad det blir och att dem kommer snart så man har dem innan garaget träffen i Gävle. Angående ljudet har jag inte hunnit koppla in mer än högtalarna i dörrarna, lär köpa kabelkit och en kondensator men jag är tom i pungen
Nja, det känns lite sådär kanske med en volvo Har kikat lite på Audi A4 också men där åker man ju på försäkring från helvetet >_<
Äsch kan väl vara värt det
Blev ingen cruising eller japträff för Mitsun igår, ingen höjdare att få glida omkring med vinterhjul. Men österrikaren tog chansen så får väl bjuda en stekarbild
Hehe blir Rota fälgarna ändå verkar det som + någon kompensation
Jag har köpt fogskum och gjort insidorna på dem små lådorna jämna så det ska bli lättare att lyfta i och ur baslådan, jag ska även bygga en ny sådan, plasta då såklart och kommer även bygga fästen för slutstegen på den så ska bli kul och se hur det artar sig.
Dom där fälgarna tror jag kommer bli riktigt sjyssta! Och i skuffen kan det nog bli rätt snygg också, se till att lägga mycket jobb på slipningen sen bara så blir det mumma!
Jag är nyfiken som bara fan! Imorgon ska det svetsas, målas bromsok och putsa till lite så blir det väl montering på fredag Sen gäller det att få fram pengar till en hjulinställning med.
Nu har det börjat lagas här, men möttes av problem Fälgen går inte på ordentligt, tar i "bulan" i mitten, så får leta reda på en som kan svarva ner den en liten bit så fälgen går på helt. Tips mottages gärna!
Usch blir nya slitzade skivor från ebay sen, men kanten runt bulan i mitten måste svarvas ner lite så fälgen går på som den ska.
Vilken lilla del? Den som tar i menar du? Vill ju helst inte lägga all belastning på bultarna så får svarva upp navhålen istället, blir till att ringa runt och höra om det finns någon i närheten som kan det.
Vilken lilla del? Den som tar i menar du? Vill ju helst inte lägga all belastning på bultarna så får svarva upp navhålen istället, blir till att ringa runt och höra om det finns någon i närheten som kan det.
Tänkte på den som är rundad, om den går att få lös.
Tänkte på den som är rundad, om den går att få lös.
Jo muttern för att få bort hela paketet sitter väl där under så vitt jag vet