Då får jag vara två då och välkomna dig Racerchicken!
Jag har varit mkt offline här nu på ett tag men jag jobbar typ 17-18 timmar varje dag nu mkt att göra som fan på jobbet ..men försöker hänga med så gott jag kan bland sidorna.
Dessvärre kanske inte jag kan följa med på Touren:( Får ett defenetivt beslut på söndag så plocka INTE bort mig än.
Jag har varit mkt offline här nu på ett tag men jag jobbar typ 17-18 timmar varje dag nu mkt att göra som fan på jobbet ..men försöker hänga med så gott jag kan bland sidorna.
Dessvärre kanske inte jag kan följa med på Touren:( Får ett defenetivt beslut på söndag så plocka INTE bort mig än.
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
Då var man tillbaka ifrån skogen. Skall i detta NU åka ner till lackeraren och hämta bilen... Passa på och kolla in min sida, senare under kvällen så kommer det att komma upp lite nya bilder på bilen och dess nya lackering...
"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.
Då var man tillbaka ifrån skogen. Skall i detta NU åka ner till lackeraren och hämta bilen... Passa på och kolla in min sida, senare under kvällen så kommer det att komma upp lite nya bilder på bilen och dess nya lackering...
Och du kommer till mig direkt efter du hämtat bilen hoppas jag
Ha det underbart
Hoppas du kan följa med tobbe ..:S
Ja du det hoppas fan tomme jag med får svar på söndag:S orka vänta............
Ha det underbart
Hoppas du kan följa med tobbe ..:S
Ja du det hoppas fan tomme jag med får svar på söndag:S orka vänta............
...Du ska med
theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se