Thorsholm skrev:nämen vafaaaan!!! touren krockar ju med bob hunds spelning på Helsingborgsfestivalen
Pikey skrev:Om vi ska ha en inför träff till touren så kan vi väl ha den lite mer söderut som GBG?MVH Pikey
WeDo skrev:Thorsholm skrev:nämen vafaaaan!!! touren krockar ju med bob hunds spelning på Helsingborgsfestivalen Lever dom ?
WeDo skrev:Pikey skrev:Om vi ska ha en inför träff till touren så kan vi väl ha den lite mer söderut som GBG?MVH Pikeymeh... Hade ju gbg i början av Juni som förslag juh
Thorsholm skrev:WeDo skrev:Thorsholm skrev:nämen vafaaaan!!! touren krockar ju med bob hunds spelning på Helsingborgsfestivalen Lever dom ? Ja och de spelar på helsingborgsfestivalen 26 julihttp://www.helsingborg.se/templates/Sta … anguage=SV
Rylander skrev:Wedo du kanske ska ta bort att Viinikka inte ska med lite trist
Theodorzon skrev:Håller med Pikey gärna mer söder ut
Pikey skrev:Theodorzon skrev:Håller med Pikey gärna mer söder ut Har du inget självförtroende och håller med mig? VA?VA?VA? Skojade men aa i GBG låter bra.Var ju i Norrland sist
WeDo skrev:Pikey skrev:Theodorzon skrev:Håller med Pikey gärna mer söder ut Har du inget självförtroende och håller med mig? VA?VA?VA? Skojade men aa i GBG låter bra.Var ju i Norrland sist Säg tid och plats i gbg... så ordnar vi uppdet En lördag kanske ?
Blue-Angel skrev:31:e Maj.... Men skoja då är man ju i Slovenien. Skärpning måste vara ett datum då JAG kan!!!