3724
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
21 maj 2008
WeDo skrev:
Kan även välkommna AUBLITZZ till gänget... smile

Hahaha noooooooo! Akta er när han har vart i farten med sämsskinnet sen säger jag bara(O Lotta med antagligen:P ) Men hjärtligt välkommen ska du väll vara då! wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

142 Inlägg
22 maj 2008
Tackar tackar.. Här verkar man vara efterlängtad.. big_smile Känns o verkar som att det kommer bli en riktigt rolig tour iår.. wink Får man in i garaget o uppdatera bilen lite till då.. Måste ju ändra något till varje gång man ses.. smile Tar väl md mig trasan på touren oxå.. hehe..

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

240 Inlägg
22 maj 2008
AUBLITZZ jag  får väl  med välkomna dej:) men  vem hoppade av?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 maj 2008
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:

Hahaha noooooooo! Akta er när han har vart i farten med sämsskinnet sen säger jag bara(O Lotta med antagligen:P ) Men hjärtligt välkommen ska du väll vara då! wink

Kan inget annat än hålla med kalle nu...man har konstiga märken på kroppen när AUBLITZZ sämsskinnar sin bil roll..jag ska vart fall hålla mig undan...tyvärr så ska jag tillbringa en hel helg med honom från imorgon te söndag...så nästa vecka kan jag vara svenska flaggan om nån önskar en levande flagga tongue..nu är det inte långt kvar ni förrens vi drar ut...man längtar ju inte något få tillbringa en hel vecka med er cool...så kul vi kommer ha...Pikey-hur många tak ska du klättra på under touren för att få snygga foton???tongue

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

S40 T4
584 Inlägg
22 maj 2008
e det inte någon som vet vart i göteborg man startar?

3 390 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Shady_killen skrev:
e det inte någon som vet vart i göteborg man startar?

Akakaboto vet.... Tror det finns en karta i hans galleri som visar platsen...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

142 Inlägg
22 maj 2008
Haha.. Tänk er veckan sen då.. Blir massor med flaggor till sist.. haha.. wink sund de inte kan bli andra färger bara.. Vet inte vem som hoppade av..

3 390 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
En del som hoppat av... Av div. anledningar... Väntar svar från några till innan listan uppdateras smile   Hur är det med er andra, Är semester och allt sånt klart ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Statligt anställd
215 Inlägg
22 maj 2008
Jajjamensan... fick precis reda på att man är ledig mellan v.26 till och med v.33 smile
kommer kunna pilla en hel del med bilen under den tiden...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Statligt anställd
215 Inlägg
22 maj 2008
AUBLITZZ skrev:
Tackar tackar.. Här verkar man vara efterlängtad.. big_smile Känns o verkar som att det kommer bli en riktigt rolig tour iår.. wink Får man in i garaget o uppdatera bilen lite till då.. Måste ju ändra något till varje gång man ses.. smile Tar väl md mig trasan på touren oxå.. hehe..

ja då är det bara till att hälsa dig välkommen. känns som de tänkta dB-drag som var planerade redan är avgjorda... Har visserligen inte hört alla men din audi spelar ju som fan.

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

1 752 Inlägg
22 maj 2008
WeDo skrev:
En del som hoppat av... Av div. anledningar... Väntar svar från några till innan listan uppdateras smile   Hur är det med er andra, Är semester och allt sånt klart ?

Japp semestern är klar!big_smile vecka 30-31 är klart iaf, så mig ska det mycket till innan ni slipper!wink

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

2 283 Inlägg
22 maj 2008
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:
WeDo skrev:

Kan inget annat än hålla med kalle nu...man har konstiga märken på kroppen när AUBLITZZ sämsskinnar sin bil roll..jag ska vart fall hålla mig undan...tyvärr så ska jag tillbringa en hel helg med honom från imorgon te söndag...så nästa vecka kan jag vara svenska flaggan om nån önskar en levande flagga tongue..nu är det inte långt kvar ni förrens vi drar ut...man längtar ju inte något få tillbringa en hel vecka med er cool...så kul vi kommer ha...Pikey-hur många tak ska du klättra på under touren för att få snygga foton???tongue

Jag ska klättra på allas bilar för att få snygga foton vettni smile

R.I.P. Michael Jackson!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 maj 2008
Pikey skrev:
theangel6 skrev:
Kalle_Ponken skrev:

tongue..alla andras bilar förutom de som tillhör touren ja tongue
Wedo..har jag nåt val än följa med????

3 390 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
theangel6 skrev:
Pikey skrev:
theangel6 skrev:

Klart du inte har wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
22 maj 2008
WeDo skrev:
theangel6 skrev:
Pikey skrev:

Klart du inte har wink

tongue..det var det jag visste tongue

142 Inlägg
22 maj 2008
Blue-Angel skrev:
AUBLITZZ skrev:

ja då är det bara till att hälsa dig välkommen. känns som de tänkta dB-drag som var planerade redan är avgjorda... Har visserligen inte hört alla men din audi spelar ju som fan.

Ja men så högt spelar ja inte.. Spelar ju bara rent ljud.. Har inte mycket till bas tryck bara.. saknar det.. sad
Så det finns nog dom som spelar bra mycket högre.. smile

118 Inlägg
24 maj 2008
vilka är det som ska till skänningeträffen imonn? tyckte jag såg WeDos och akakaboto namn! men vi syns ju där! kommer bli fint

Rock´N Roll

3 390 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
juliet skrev:
vilka är det som ska till skänningeträffen imonn? tyckte jag såg WeDos och akakaboto namn! men vi syns ju där! kommer bli fint

Mitt namn ? yikes

118 Inlägg
24 maj 2008
WeDo skrev:
juliet skrev:

Mitt namn ? yikes

man kunde se vilka bilar som ska ställa ut och då stod det WeDo

Rock´N Roll

1 779 Inlägg
25 maj 2008
när e den???

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Sök